آخرین اخبار از گلکسی اس ۸ شش روز قبل از رونمایی همراه با تصاویر جدید

فصلی نو،فناوری اطلاعات > سخت افزار – قرار است کلمه «Galaxy S8» و «+Galaxy S8» در آمریکا در پشت‌گوشی چاپ شود و کاربران «تارگت»/Target می‌توانند از روز دوم آوریل پرچم‌دار ۲۰۱۷ سامسونگ را پیش‌خرید کنند.

به گزارش خبرآنلاین، این روزها گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج ۲۵۰ دلار ارزان‌تر از قبل فروخته می‌شود و این استراتژی تا قبل از عرضه اس ۸ و اس ۸ پلاس ادامه خواهد داشت.

گفته می‌شود نسخه بین‌المللی کلمه گلکسی اس ۸ را در قاب پشت نخواهد داشت و فقط نسخه آمریکایی همراه با این کلمه چاپ و عرضه می‌شود.

به دلیل بزرگ بودن نسبت نمایشگر به صفحه، فضایی در جلوی گوشی برای درج کلمه سامسونگ باقی نمانده است و ۲۱ آوریل در کره و یک هفته بعدازآن در بازار جهانی عرضه عمومی می‌شود.

همچنین گفته می‌شود کمپانی تارگت پیش‌فروش گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس را همراه با واقعیت مجازی Gear VR رایگان یا ۱۰۰ دلار کارت هدیه از روز دوم آوریل شروع می‌کند و بنابراین کاربران تارگت زودتر از سایرین در آمریکا به پرچم‌دار ۲۰۱۷ سامسونگ دست خواهند یافت.

نکته جالب اضافه شدن یک اکسسوری به اس ۸ و اس ۸ پلاس به نام DeX Station است که چیزی شبیه کانتینوم برای گوشی‌های لومیای مایکروسافت است.

کاربران از طریق دکس استیشن ۱۵۰ دلاری می‌توانند گوشی خود را تبدیل به دسکتاپ کرده و مانند پی سی از آن استفاده کنند.

17 3 23 215620gsmarena 002

17 3 23 22125gsmarena 0022

17 3 23 22148gsmarena 003

17 3 23 22337gsmarena 001

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=3420

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: