دومین نمایشگاه گل وگیاه در شهر گچساران افتتاح شد + تصاویر

در این نمایشگاه تولیدکنندگان؛ گل های شاخه بریده، گیاهان آپارتمانی و فضای باز، لوازم و ادوات باغبانی و انواع گلدان را در معرض دید عموم قرار داده و آخرین دست آوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت.

فصلی نو ،دومین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه با حضور مدیر عامل نمایشگاههای دائمی استان ؛رییس شرکت شهرکهای کشاورزی استان ؛رییس اتاق اصناف شهرستان گچساران وجمعی از مسولان شهرستانی درسالن فرمانداری این شهرستان افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استانکهگیلویه و بویراحمد در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه به خبرنگاران گفت:در این نمایشگاه اخرین تولیدات گل وگیاهان دارویی تجهیزات پارکی و صنایع وابسته از استانهای مختلف کشور از روز ۱۰ اذر با حضور بیش از۸۰ تولید کننده داخلی برگزار می شود .

بابک درست خاطرنشان کرد: تا روز جمعه ۱۵ اذر از ساعت ۱۶ صبح الی ۲۲برپا خواهد بود لذا شهروندان می توانند جهت بازدید همه روزه در این ساعاتها به نمایشگاه مراجعه کنند.

این مقام مسوول هدف از برپایی نمایشگاه را حس روحیه بخشی ؛نشاط و ایجاد شادابی به همشریان عنوان کرد و از اشتغال غیره مستقیم ۵۰ نفر در این عنوان نمایشگاه خبر داد .

درست اضافه کرد: این نمایشگاه تولیدکنندگان؛ گل های شاخه بریده، گیاهان آپارتمانی و فضای باز، لوازم و ادوات باغبانی و انواع گلدان را در معرض دید عموم قرار داده و آخرین دست آوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=10657

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: