رئیس بنیاد مسکن شهرستان دنا :بیش از ۹۰ درصد ساختمان های شهر سی سخت و روستاههای اطراف آسیب دیده اند

فصلی نو ، رئیس بنیاد مسکن شهرستان دنا از تخریب ۹۰ درصدی واحدهای مسکونی شهر سی سخت و روستاهای اطراف این شهر خبر داد .

یوسف صیادی در گفت و گو با فصل جنوب بیان کرد : از همان لحظه اول که زلزله  اتفاق افتاد در محل حاضر شدیم و بازدید های میدانی را آغاز کردیم که در همین ارتباط با یک اطلاع رسانی وسیع از طریق تماس و فضای مجازی تاکید داشتیم که  دهیارها و شوراها مناطق تحت نظر خود را  بررسی و اعلام میزان خسارت کنند .

صیادی ادامه داد : در همین ارتباط با فراخوان کارشناسان و ناظرهای فنی بنیاد  در بنیاد حضور پیدا کرده و  جلسه ای برگزار شد که پس از توجیه، فرم های ارزیابی توزیع شد و الان در شهر سی سخت علیرغم بارندگی برف ۷ اکیپ در حال ارزیابی و بازدید از مناطق خسارت دیده  هستند .

وی گفت : دوستان حوزه شهرداری های سی سخت یاسوج و مادوان با اعزام کارشناسان در ارزیابی ما را همراهی می کنند که جای تقدیر دارد .

رئیس بنیاد مسکن شهرستان دنا در خصوص میزان خسارت های وارده ابراز داشت : بدلیل اینکه ارزیابی ها  تازه شروع شده نمی تواند آمار دقیق  ارائه داد ، ولی به صورت کلی بیش از ۹۰ درصد از واحدهای مسکونی و تجاری در شهر سی سخت خسارت دیده اند .

یوسف صیادی افزود : خسارات از ۵ تا ۱۰۰ درصد بوده است و خانه های ۱۰۰ درصدی باید بصورت کامل بازسازی شوند  و در رابطه با میزان ریالی خسارت باید گفت که آمار دقیق در دست نیست اما پس از ارزیابی کامل میزان خسارات اطلاع رسانی می شود .

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13546

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تصویر روز: