فصل جنوب ، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان در یک نشست خبری با اهالی رسانه دلایل حمله هماهنگ برخی از رسانه ها علیه خود را تشریح کرد .

به گزارش فصل جنوب ، سالار حسین پور رئیس سازمان صمت استان در نشست خبری روز گذشته  از عملکرد خود در حوزه های صنعت ، معدن و بازار گفت .

او از تولید اولین ژل دست علیه شیوع ویروس کرونا در استان گفت ، از راه اندازی و فعالیت سه کارخانه تولید ماسک و فعالیت مجدد کارخانه تولید الکل تا افزایش تولید اکسیژن خبر داد .

اما مهمترین موضوع سخنان حسین پور به تشریح چگونگی انجام حملات منسجم رسانه ای علیه وی طی روزهای اخیر بر می گشت او از خواسته های برخی از رسانه ها که به ادعای وی غیر قانونی بودند سخن گفت و خاطرنشان کرد : اگر وضعیت بازار نابسامانی را شاهد است به سطح کلان آن در جامعه بر می گردد و سازمان صمت ، وظیفه خود را در این خصوص که همان نظارت است به خوبی انجام داده است .

وی گفت : طی ۱۰ ماه گذشته ۱۰ هزار بازدید از بازار انجام شده است که در این میان واحدهای صنفی زیادی تعطیل شده اند و چندین انبار احتکار کالا کشف و به مراجع قانونی معرفی شدند .

رئیس سازمان صمت استان خود نیز از آشفتگی بازار سخن گفت اما این آشفتگی را به دلایل زیادی که در سطح کشور نیز آزار دهنده است ربط داد تحریم ها ، گرانی دلار ، کرونا باعث شده است که وضعیت افزایش بی رویه قیمت ها در بازار کشور و استان محسوس شود .

به گزارش بندیر نیوز : حسین پور ضمن عذر خواهی از ساحت قلم دارن متعهد این حوزه که چشم بینای جامعه هستند، گفت: انتشار پیامک های باج خواهی و دلال بازی یک رسانه از باب حراست و حفاظت از حریم حرمت رسانه های واقعی است که مردم بدانند سایتی که ده نفر بازدید کننده ندارد، چگونه نود درصد مطالبش توهین، تخریب، افتراء، تشویش، نشر اکاذیب و شایعه پراکنی علیه سازمان صمت و مسئولان خدوم اقتصادی استان است؟

این مقام مسئول با فاجعه خواندن این نحوه سایت داری و قلم زنی افزود: این قبیل مدعیان و ناتوان در عرصه خبر، نه قلم دارند و نه قلم را می شناسند بلکه متاسفانه رسانه را به ابزاری برای دلالی و باج خواهی مبدل کرده که این زیبنده استان نیست و حسین پور نیز به کسی باج نخواهد داد.

حسین پور با اشاره به شگردهای باج خواهی تصریح کرد: معدود سایت هایی که رفتار رسانه ای آنها نمایانگر دلالی برای پیمانکاری درحوزه نمایشگاهی هستند، در مقطع مدیریتی اینجانب به شیوه های مرموزانه مترصد منفعت طلبی و خیانت و فساد و انجام امور خلاف شرع جهت فلان زید شده که دون شان رسانه، اوج بی اخلاقی و توهین به مخاطبین است.

وی با بیان اینکه دستگاههای امنیتی، نظارتی، قضایی همواره رصد می کنند خاطر نشان کرد: ما شاهد و ناظر این نوع دلال بازی و کارچاق کنی هستیم و انتظار نداریم که حلقه آلوده ی عناصر منفعت طلب و قانون شکن بتوانند نفوذ کنند و به نام مقدس دستگاههای سیاسی و انقلابی خدشه به ساحت نظام سیاسی وارد کنند.
رئیس سازمان صمت با به معرض دید گذاشتن اسناد و پیامک های حلقه آلوده رسانه ای تصریح کرد: من فرزند کشاورزی دست پینه بسته ام که با نظام اسلامی رشد و هویت یافته ام و این هویت و لقمه حلال پدری را با هیچ لقمه شبهه ناکی آلوده نمی کنم حتی اگر یک روز در این سمت نباشم.
وی به رسانه های مزدور و دلال اخطار کرد که فضای رسانه ای و قلمداران متعهد را محض نوکری و مواجب بگیری مخدوش نکنند.

وی در پایان افزود: افتخار بزرگ خدمتگزاری را در راستای اهداف و مقررات نظام تحت نظر استاندار و وزیر تا هر لحظه ای که لایق بدانند، بدون کوچکترین انحراف ادامه خواهد داد و مردم به شایعات این قبیل رسانه های هنجار شکن و امنیت ستیز توجه نکنند…