پیام تبریک مدیر عامل و اعضای هییت مدیره شرکت نمایشگاههای دائمی استان به معاون جدید اقتصادی استاندار

برهمین اساس به عنوان خادم مردم که دو سال افتخار همکاری در کنار معاونت محترم امور اقتصادی استاندار جناب اقای دکتر گوهرگانی را داشتیم ؛ فرض دیدم که از زحمات ایشان ، مدیریت بی نظیر و هوشمندانه ، مدبرانه

فصلی نو ، در پی انتصاب سید حشمت الله صمیعی دوست بسمت معاون اقتصادری استاندار کهگیلویه و بویراحمد مدیر عامل و اعضای هییت مدیره شرکت نمایشگاههای دائمی استان با ارسال یک پیام این انتصاب را تبریک گفت .

به گزارش فصلی نو ،بابک درست در این پیام نوشت:


با نام و یاد خدا

سلام و عرض ادب و احترام

از نشانه‏ های ایمان در وهله اول سپاسگزاری و شکر نسبت به خداوند است که مظهر لطف و بخشش بوده و با نعمتهای فراوان مخلوقاتش را به بندگی و اطاعت از خویش فرمان داده است و در مرتبه دوم تشکر از کسانی کست که بازحمات خود موجب خیر و شادی و انگیزه کار و فعالیت می شوند. این وظیفه‏ ای است که مورد سفارش خدا و اولیاء دین می‏باشد .

برهمین اساس به عنوان خادم مردم که دو سال افتخار همکاری در کنار معاونت محترم امور اقتصادی استاندار جناب اقای دکتر گوهرگانی را داشتیم ؛ فرض دیدم که از زحمات ایشان ، مدیریت بی نظیر و هوشمندانه ، مدبرانه و موفق ایشان و همینطور حسن سلوک و خلق و منش بزرگوارانه ایشان تقدیر تشکر کنم .

و اکنون مفتخریم خیر مقدم عرض کنیم خدمت سرپرست محترم امور اقتصادی استاندار جناب آقای “ مهندس صمیمی دوست به عنوان اعضای هییت مدیره شرکت نمایشگاهی استان انتصاب حضرتعالی را تبریک عرض نموده امید است با مدیریت تخصصی جنابعالی حوزه کاری جدید بیش از پیش در مسیر تعالی و پیشرفت قرار گرفته و با همدلی و همکاری دوستان و همکاران مخلص و خوشفکر دراین مسیر موفق و‌موید باشید .

با سپاس فراوان و التماس دعا

از طرف بابک درست

مدیر عامل و اعضای هییت مدیره شرکت نمایشگاههای دائمی استان

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=10208

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: