فصلی نو ، مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان از تمدید مهلت مزایده برپایی بخشی از نمایشگاههای تخصصی استان در سال جاری خبر داد . به گزارش فصلی نو ، بابک درست امروز در جمع خبرنگاران گفت : مزایده واگذاری برپایی بخشی از نمایشگاههای تخصصی استان در سال ۹۹ تا ساعت ۱۰روز یکشنبه ۲۸ تیرماه تمدید […]

فصلی نو ، مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان از تمدید مهلت مزایده برپایی بخشی از نمایشگاههای تخصصی استان در سال جاری خبر داد .

به گزارش فصلی نو ، بابک درست امروز در جمع خبرنگاران گفت : مزایده واگذاری برپایی بخشی از نمایشگاههای تخصصی استان در سال ۹۹ تا ساعت ۱۰روز یکشنبه ۲۸ تیرماه تمدید شد .

درست اضافه کرد: بدلیل شیوع ویروس کرونا چند ماهی برگزاری نمایشگاههای تخصصی در استان با وقفه مواجه شد که با صحبت های انجام شده و برگزاری جلسات مختلف وبنا به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا تصمیم به از سرگیری این نمایشگاهها شد .

درست ادامه داد : اولویت اول شرکت نمایشگاههای دائمی استان برای برگزاری نمایشگاه رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است لذا مجریان نمایشگاهها میبایست مطابق دستو رالعمل های ابلاغ شده نسبت به برپایی عناوین مشخص شده اقدام نمایند .

وی تاکید کرد که سلامت جامعه و مردم اولویت کاری در این مجموعه خواهد بود و بدون رعایت شیوه نامه ها اجازه بازدید به دعوت شوندگان و غرفه دارانی که رعایت مسائل بهداشتی را نداشته باشند داده نخواهد شد.
درست در ادامه از برگزاری مزایده عمومی برای نمایشگاههای تخصصی در سطح استان خبر داد و گفت افرادو شرکت های واجد شرایط مطابق فرمهای استعلام تا پایان روز چهارشنبه ۲۵ تیرماه ۹۹ میتواند نسبت به ارائه قیمت پیشنهادی خود اقدام نمایند.

WhatsApp Image 2020 07 11 at 21.12.31