آزادسازی ۹٠ درصد از بزرگترین خیابان شهر یاسوج/ زمان اجرای آسفالت خیابان ۴۵ متری آیت الله ملک حسینی/ تصاویر

شهردار یاسوج گفت: میزان آزادسازی خیابان ۴۵ متری آیت الله ملک حسینی (بنسنجان - شرف آباد - دولت آباد - زیرتل) به ۹٠ درصد رسید.

 به گزارش فصلی نو به نقل از روابط عمومی، شهردار یاسوج در بازدید از عملیات آزادسازی مسیر ۴۵ متری بزرگ شهر یاسوج بیان کرد: با توجه به لزوم اجرای طرح مهم ۴۵ متری آیت الله ملک حسینی و تاثیر آن در کاهش ترافیک شهر، شهرداری یاسوج در این دوره کاری به موضوع خیابان ۴۵ متری بنسنجان، شرف آباد، دولت‌آباد و زیرتل و اتصال آن به پل سوم بشار که ۳۰ سال پیش تصویب شده بود، ورود کرد و اکنون ۹۰ درصد از این معبر آزادسازی شده است.

وی گفت: این معبر ۵ کیلومتری که بزرگترین خیابان شهر یاسوج است و در این بازه زمانی حدود ۹۰ درصد از مسیر با تعامل و همکاری مردم و شورای شهر بازگشایی شده و مابقی اجرای این طرح نیز با قدرت بیشتر اجرایی خواهد شد.

مقدم تصریح کرد: با بهره برداری کامل این طرح، بخشی از بار ترافیک شهری از مرکز شهر به جنوب یاسوج انتقال داده خواهد شد.

 شهردار یاسوج بیان داشت: ارتقای کلاس شهری غرب و جنوب شهر یاسوج و همچنین کاهش بار ترافیکی از مرکز شهر از دیگر مزایای این طرح است.

 نستهن مقدم با اشاره به عملیات زیرساختی در این مسیر گفت: زیرساخت‌های این محور نیز در حال اجراست که جدول‌گذاری بخشی از این مسیر صورت گرفته است و بزودی عملیات آسفالت و بلوار وسط این خیابان نیز اجرا می گردد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=12657

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: