آمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۸۱ نفر رسید

فصلی نو ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونایی استان به ۸۱ نفر خبر داد.

به گزارش فصلی نو،دکتر پرویز یزدانپناه گفت: در دهمین روز از شهریورماه، ۲۵۴ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۹۴ نفر مبتلای قطعی هستند و ۱۶ بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی افزود: امروز جواب ۱۴۲ نمونه کووید ۱۹ آزمایشگاه سلولی مولکولی دریافت شد که بیشترین موارد مثبت در کهگیلویه ۴۵ درصد، بویراحمد ۳۶ درصد، چرام ۹ درصد، لنده ۸ درصد و دنا ۲ درصد می باشد.

وی اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۴۴۹۷ مورد گزارش شده است.

دکتر یزدان پناه خاطرنشان کرد: بارها و بارها در خصوص ناشناخته بودن ویروس کرونا و خطرناک بودن آن صحبت شده است اما متاسفانه برخی ها اعتقاد چندانی به این موضوع ندارند و بدون سلاح و با آغوشی باز به پیشواز کرونا می روند.

وی با اشاره به سخت تر شدن شرایط در روزهای آینده اذعان داشت: برای مبارزه با کرونا و تداوم روند کنترل آن نیازمند همراهی بیش از پیش مردم شریف استان در زمینه رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همچنین ضمن قدردانی از مسئولین، عزاداران و هیئات مذهبی در رعایت دقیق دستورالعملهای بهداشتی، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکر هستیم که به مردم توفیق داد امسال هم عزاداری خالصانه خود برای حضرت سید الشهدا(ع) و یاران باوفایش را انجام و ارادت خود را به پیشگاه آن حضرت نشان دهند که ان‌شاءالله این عزاداریها مورد قبول حضرت حق قرار گیرد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=12453

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: