آمریکا از پیکر سردار سلیمانی بیش از دوران حیاتش هراسان است

کلانتری به ابعاد چند وجهی و شخصیت ممتاز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: نقش این شهید والامقام در تامین امنیت منطقه و عزت و سرافرازی امت اسلام کم نظیر بود.

فصلی نو – استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: آمریکای جنایتکار و شیطان صفت امروز از پیکر و شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی بیش از دوران حیاتش هراسان شده است.

به گزارش فصلی – حسین کلانتری در اجتماع عظیم مردم کهگیلویه و بویراحمد در بزرگداشت سردار سلیمانی در خیابان مصلی شهر یاسوج اظهار داشت: شهادت این مجاهد و مبارز جبهه مقاومت خون همه آزادی خواهان و ملت های آزاده را به جوش آورده است.

 وی تصریح کرد: امروز تنها مردم ایران اسلامی منتقم خون پاک سردار سلیمانی نیستند بلکه همه ملت های آزادی خواه و جهان اسلام به خون خواهی مردان مبارز و شهدای جبهه مقاومت به پا خواسته اند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: آمریکا و همه ایادی استکبار جهانی بدانند که شهادت سردار رشید جبهه مقاومت به خروج هر چه سریعتر نظامیان آمریکای جنایتکار در منطقه منجر خواهد شد.

 وی با اشاره به ویژگی های بارز و شخصیت کاریزماتیک سردار قاسم سلیمانی در عرصه نظامی و دیپلماسی گفت: هوش و نبوغ و کیاست و خلاقیت این انسان فداکار و مبارز فی سبیل الله حیرت بسیاری از شخصیت ها و مقامات علی رتبه نظامی و سیاسی در دنیا را به دنبال داشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: سردار سلیمانی با وجود آنکه در عرصه نظامی سرآمد بود و به اذعان تحلیل گران و مقامات ارشد نظامی و سیاستمداران دنیا بدون شک جزو ۱۰ نظامی برتر جهان به شمار می رفت در عرصه سیاسی و دیپلماسی نیز یکی از برجسته ترین شخصیت ها محسوب می شد.

وی تاکید کرد: بسیاری از توطئه ها و ترفندهای شوم دشمنان در منطقه و جبهه مقاومت با برنامه ریزی ها، سیاست ها و راهبردهای این سردار رشید و با ذکاوت بارها خنثی شد.

کلانتری به ابعاد چند وجهی و شخصیت ممتاز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: نقش این شهید والامقام در تامین امنیت منطقه و عزت و سرافرازی امت اسلام کم نظیر بود.

مردم ولایتمدار، قدرشناس و شهید پرور کهگیلویه وبویراحمد همچون سیل خروشان و اقیانوس بی کران ملت آزادی خواه ایران اسلامی در پاسداشت سردار دلها شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهید جبهه مقاومت با موج خروشان خود به خیابان ها آمدند و با فریاد مرگ بر آمریکا و سلام بر مالک اشتر زمان ندای خون خواهی و انتقام شهدای راه حق و مقاومت را سر می دادند.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپاد آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=10968

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: