آیا تکلیف دکتر “پرویز یزدان پناه” این هفته مشخص می شود؟

فصلی نو ، ۱۹ اردیبهشت ماه سال ۹۸ بود که سرانجام پس از کش و قوسهای فراوان دکتر پرویز یزدان پناه با عنوان سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بجای دکتر اورنگ ایلامی ،سکان یکی از بزرگترین دستگاههای دولتی استان را در دست گرفت .

به گزارش فصلی نو ، هر چند که در همان زمان اعلام شد بزودی حکم قطعی مدیریت دکتر یزدان پناه برای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج صادر خواهد شد اما تا این زمان که یکسال از اعلام سرپرستی ایشان سپری شده است تغییری در این خصوص شکل نگرفته است .

تمدید دو دوره ۶ ماهه سرپرستی دکتر یزدان پناه که طبق قانون حداکثر مدت زمان سرپرستی یک دستگاه بین ۳ تا ۶ ماه است نیز تغییری در این زمینه ایجاد نکرده است .

گفته می شود عمده دلیل عدم اعلام حکم قطعی مدیریت دکتر یزدان پناه مخالف شورای انقلاب فرهنگی در دو یا سه مرحله با این انتصاب بوده است که به احتمال فراوان این روند نیز در مراحل بعدی نیز ادامه خواهد داشت که وزارت بهداشت و درمان می بایست دنبال یک راه حل اساسی باشد .

حساسیت انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال گذشته ، شیوع ویروس کرونا عمده دلایل عدم تعیین تکلیف سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی بوده است .

دکتر یزدان پناه با توجه به همین رویه تمامی انتصاب های گسترده خود در دانشگاه علوم پزشکی استان را با عنوان سرپرستی صادر کرده است که بدلیل طولانی شدن احکام صادره ، تحت عنوان سرپرستی قطعا ایراداتی در آینده به این احکام وارد خواهد شد .

به هر حال دو حکم ۶ ماهه سرپرستی دکتر یزدان پناه بسر آمده است ، و اینکه آیا وزارت بهداشت و درمان برای سومین بار این حکم را تمدید خواهد کرد باید به انتظار نشست .

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=11680

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: