آیت الله رئیسی : تعطیلی ۵ ساله کارخانه قند یاسوج توجیه پذیر نیست

فصلی نو، رئیس قوه قضاییه در یاسوج گفت : کارخانه قند یاسوج نمی بایست تعطیل می شد و گذشت ۵ سال از تعطیلی کارخانه توجیه پذیر نیست .

به گزارش فصل جنوب ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در حاشیه سفر خود و بازدید از کارخانه قند یاسوج در جمع خبرنگاران عنوان کرد : با پی گیری های انجام شده توسط دادگستری و مسئولین محترم استانی ضمن ابطال معامله قبلی پلمب کارخانه باز شد .

حجت السلام رئیس ادامه داد : قوه قضاییه و  مدیران استانی در تلاش هستند که این کارخانه دوباره به چرخه تولید برگردد، این کارگران نباید اخراج شوند و الان باید کارخانه به شکلی فعال شود که علاوه بر ۳۰۰ نفر کارگر فعلی این ظرفیت به هزار نفر برسد .

ایشان با تاکید بر اینکه این معامله قابل توجیه نیست و با ثمن بخس وبه شخصی فروخته شده و تاکنون پلمب شده بود، خاطرنشان کرد: معامله این کارخانه باطل و پلمب کارخانه شکسته شده است با همکاری امام جمعه استاندار و کارگران باید چرخ‌های تولید کارخانه به حرکت در بیاید و نه تنها ۳۰۰ کارگر سال ۹۵ بلکه تا یک هزار نفر از این کارخانه ارتزاق کنند‌.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه این چرخ تولید به ناحق تعطیل شده و ۴۲ هکتار از بهترین زمین‌های شهر یاسوج  از چرخه خارج شده است، خاطرنشان کرد: این کارخانه به هیچ عنوان مجاز به تعطیلی نبوده و به حول و قوه  الهی در مدت کوتاهی چرخ آن به حرکت درمی‌آید.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13565

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: