اتحاد اصولگرایان بویراحمد و دنا در دارشاهی کلید خورد+تصویر

انسان های بزرگ، حیات و ممات شان، سراسر، خیر و برکت است، خاصه این که مرگشان شهادت، آن هم به دست شقی ترین دولت عالم باشد.


ثمرات و برکات بی شماری، در پس شهادت قهرمانانه سردار سلیمانی، نهفته، که هر روز، جلوه ای از آن، آشکار می شود.
بی شک، با شهادت این سردار ولایی و انقلابی، نهال وحدت و انسجام انقلابیون در هر نقطه از گیتی، یک شبه، ره صد ساله را طی کرده و به درختی، ریشه دار، تنومند و بارور، تبدیل شده.
اما نباید فراموش کرد، این درخت، به حفاظت و مراقبت نیاز دارد ابزار آن نیز، حفظ هوشیاری، اتحاد و انسجام نیروهای ولایی و انقلابی است.
امروز، در مسجد دارشاهی و در مراسم گرامی داشت یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، صحنه هایی دیدیم‌ که ما را به آینده جریان انقلابی در شهرستان های بویراحمد و دنا، امیدوارتر از پیش، ساخت.
همراهی، همگامی و صمیمیت میان استاد هدایتخواه، حاج منتطریان، حاج حسینی، دکتر درخشنده پور و .. حضور شخصیت هایی از طوایف و اقوام مختلف در این مراسم، جلوه های زیبایی از یک اتحاد میمون و مبارک را در منظر همگان قرار داد  تا نویدی بر پایان تفرقه افکنی های قومی، طایفه ای و مقدمه ای بر انتخاب مبتنی بر انقلابی گری، آینده نگری و برگزیدن اصلح، فارغ از تعصبات خشک قبیله ای و حتی حزبی و جناحیِ صِرف باشد.

یقیناً یک نکته مهم‌ وجه اشتراک و عامل اتحاد جمع امروز و گسترده و همه گیر شدن آن، در روزهای آتی خواهد بود، و آن چیزی جز انقلابی گریِ مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی نبوده و نیست.

پس می طلبد که همه دلسوزان به انقلاب، نظام، کشور، استان و شهرمان، با پرهیز از جدایی، انشقاق و تفرقه، یکدل و یک صدا برای موفقیت و سرافرازی انقلاب، نظام، کشور و مردم حول نماد و پرچمدار انقلابی گری در استان مان، استاد هدایتخواهدجمع شده و گوش مان به دهان ایشان باشد، که گوش ایشان به دهان رهبری عزیز انقلاب است.

به قلم؛
“امیرحسین نظری”

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=10995

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: