فصلی نو – علی محمد احمدی روز دوشنبه در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، با اشاره به لزوم اتصال دستگاه های اجرایی این استان به شبکه دولت، اظهار داشت: ۲۴ اداره در کهگیلویه و بویراحمد هنوز به شبکه دولت متصل نشده اند. این تعداد تا سال ۱۳۹۲ تنها ۵۵ مورد […]

فصلی نو – علی محمد احمدی روز دوشنبه در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، با اشاره به لزوم اتصال دستگاه های اجرایی این استان به شبکه دولت، اظهار داشت: ۲۴ اداره در کهگیلویه و بویراحمد هنوز به شبکه دولت متصل نشده اند.
این تعداد تا سال ۱۳۹۲ تنها ۵۵ مورد بوده است.
وی افزود: توسعه شبکه دولت یک اصل مهم برای اصلاح نظام اداری در این استان است.
احمدی بیان کرد: اتصال دستگاه های اجرایی این استان به شبکه دولت علاوه بر صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه ها سبب شفاف سازی عملکرد ها، کاهش فساد اداری و ارائه خدمات مطلوب تر به مردم و دسترسی آسان تر آن ها خواهد شد.
وی عنوان کرد: با استفاده از این مهم جلوی بسیاری از بی عدالتی ها و رابطه بازی ها در اداره ها گرفته خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین بر ارائه میز خدمت الکترونیک در راستای خدمات دهی سریع تر توسط دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: هیچ محدودیتی برای اتصال دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به شبکه دولت نیست.
حسن نوروزی افزود: ۹۲ دفتر پیشخوان دولت در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد ۸۷ مورد فعال است.
وی تصریح کرد: تعداد خدمات ارائه شده توسط این پیشخوان ها ۱۲۴ مورد بوده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دستگاه های اجرایی مکلف اندکه خود ارزیابی های خود را در بازه زمانی ۱۵ بهمن تا ۱۵ اردیبهشت سال جاری به انجام برسانند.
نوروزی ابراز داشت: هم اینک۶۰ دستگاه از حدود ۱۲۰ اداره استان عضو سامانه تدارکات الکترونیک هستند که تنها ۴۲ دستگاه در سه بخش خرید، مزایده و مناقصه عملکرد خودراثبت کرده اند.
دولت یازدهم در زمینه توسعه دولت الکترونیک اقدام های مهمی در استان های مختلف از جمله کهگیلویه و بویراحمد انجام داده و یکی از اولویت های مهم کاری دولت دوازدهم نیز همین است.