فصل جنوب، با هدف کمک به زلزله زدگان شهر سی سخت ، محموله کمک های غیر نقدی بیمه روستاییان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد به شهر سی سخت ارسال و بین زلزله زدگان توزیع شد .

مدیر بیمه روستاییان و عشایر استان در حاشیه ارسال محموله کمک های غیر نقدی به سی سخت به فصل جنوب گفت : همواره سعی شده است که در مناسبت ها و وقایع مختلف در کنار مردم باشیم و در همین راستا امروز محموله ارسالی این دسنگاه به سی سخت ارسال می شود .

عیسی کریمی گفت : با توجه به برودت هوا در سی سخت و خسارات زیادی که به منازل مسکونی این شهر وارد شده بود ، اقدام به خرید ۴۰۰ پتو و ۴۰۰ دستگاه دو کاره بخاری و خوراک پز برقی کردیم که پس از تهیه این محموله به سی سخت ارسال شد .

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی در این برنامه بیان کرد : بلافاصله پس از شنیدن وقوع حادثه زلزله در سی سخت به اتفاق همکاران خود را به محل حادثه رساندیم .

پروانه نیکمرام اظهار داشت : به محض اطلاع مقام عالی وزارت جناب آقای شریعتمداری ، ایشان تصمیماتی گرفتند که تا الان ۱۲ کامیونت محموله کمک های به این شهر ارسال شده است .

نیکمرام ادامه داد : کل محموله ها در سالنی واقع در سی سخت جمع آوری شده است که امروز آن را بین خسارت دیدگان توزیع خواهیم کرد .