از ساکن برف به ساکنین آفتاب- دل تمام استان برای تاجگردون

تمام کهگیلویه و بویراحمد دلشان پیش شماست در اوج هستیم انتخاب صحیحی داشته باشید و در کنار هم برای استانمان تلاش کنیم.همه ی استانها حسرت ریاست کمیسیون بودجه را در دل دارند

فصلی نو- شریف غلامی

هفته ای سخت در پیش رو داریم و قطعا تا چندین انتخابات  بعد از این ، چنین افراد توانمند، صاحب نفوذ و با تجربه  در معرض انتخاب مردم قرار نخواهد گرفت.

بعنوان یک هم استانی عرایضی با شما مردم فهیم گچساران و باشت دارم.

امروز همه باید در کنار هم کهگیلویه و بویراحمد را بسازیم و مستحضرید که نخبه های کهگیلویه و بویراحمد در سه لیست پیشنهادی تهران حضور دارند و برای ما اصلاح طلب و اصولگرا مهم نیست بلکه محرومیت این استان مهم است که باید مرتفع شود و  هر لیستی موفق  به اخذ اعتماد تهرانی ها شود یقینا پیروز انتخابات کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

اما در استان چه میگذرد؟

هم استانی های فهیمم در گچساران و باشت…

میدانید که کشور در چه شرایط سخت تحریمی قرار  داشت و دارد و این نماینده ی شما بود که با تدبیرش این کشتی طوفان زده ی بودجه ی کشور را با تمام کمبود هایش، هر سال به ماه بودجه میرساند. اگر تخصص و تیز بینی او نبود مشخص نبود که کشور چه وضعیتی داشت تداوم وضعیت کنونی بار دیگر به ما یادآوری میکند که باید در انتخابمان دقت بیشتری کنیم چشم اصفهان و تبریز ، شیراز و همدان یاسوج و دهدشت ، همه ی کشور به شماست. شما در قبال ما هم موظفید و انتخابتان میتواند سرعت رشد و ارتقا استان را کُند یا زیاد کند.

برادران و خواهران معزز گچسارانی و باشتی ام…

حتما مطلعید که در حال حاضر در هیچ جای استان نماینده ای در حد و اندازه ی ریاست کمیسیون بودجه نداریم که ردای این جایگاه به تنش بنشیند آگاه باشید که رای شما نه بر شهرستان گچساران و باشت بلکه بر کل استان و حتی کشور تاثیر گذار است و فردا روزی اگر انتخاب شما به استان محروم ما ضربه ای وارد کند شما در این ضربه سهم بیشتری دارید. امید داریم در این دوره با هتریک خود گام بلندی در رونق این سرزمین محروم ثروتمند بردارید.

به شما ، مالکین نفت…

زمانی برای سهم ۳ درصدی نفت خونریزی میشد و بدون نتیجه! اما امروزه این سهم با درایت و رایزنی نماینده ی شما به راحتی در بودجه ی ساری و جاری شده است. نماینده ی شما سطح توقعات ما را هم افزایش داده است و از انتخابتان آموختیم که ما هم باید نماینده ای انتخاب کنیم که حداقل ریاست یک کمیسیون را بر عهده بگیرد و کف انتظار ما هم شده است ریاست یک کمیسیون. اینجا ما در بویراحمد ، دنا و مارگون نیز کمر همت را بسته ایم به تغییر و میخواهیم کمیسیون امنیت ملی را فتح کنیم.

تمام کهگیلویه و بویراحمد دلشان پیش شماست در اوج هستیم انتخاب صحیحی داشته باشید و در کنار هم برای استانمان تلاش کنیم.همه ی استانها حسرت ریاست کمیسیون بودجه را در دل دارند. حق الناس است و گرنه شخصا به همراه دوستانم در گچساران به نماینده ی توانمند شما رای میدادیم. به امید هتریک در گچساران و باشت

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=11352

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: