فصلی نو،جوانان اصلاح طلب کهگیلویه و بویراحمد انگار تصمیمی سخت گرفته اند.کنش ها و واکنش های سخت نشان می دهند.از نسل اول و مسئولین اصلاح طلب شاکی اند.گوئی راه عبور به پله های بالا را بر آنان بسته اند.هجوم های علمی و منطقی به بزرگان اصلاحات می برند.کمپین تشکیل داده اند تا از اصلاحات اصیل […]

photo_2016-05-18_14-15-12

فصلی نو،جوانان اصلاح طلب کهگیلویه و بویراحمد انگار تصمیمی سخت گرفته اند.کنش ها و واکنش های سخت نشان می دهند.از نسل اول و مسئولین اصلاح طلب شاکی اند.گوئی راه عبور به پله های بالا را بر آنان بسته اند.هجوم های علمی و منطقی به بزرگان اصلاحات می برند.کمپین تشکیل داده اند تا از اصلاحات اصیل دفاع کنند.همه چیز از انتخابات مجلس ۹۴ شروع شد.از سید باقر موسوی شروع کردند و تاکنون به استاندار موسی خادمی رسیده اند.مدعی اند که اصلاحات به سمت استحاله پیش می رود.دچار سو مدیریت شده است و سردمداران کنونی نمی توانند بار این قافله را از دست رهزنان اصلاحات و تندروها به منزل مقصود برسانند.
جوانان اصلاح طلب در عین نداری و عدم پشتیبانی هیچ فرد و اداره و سازمانی، تاکنون خود بر پای خود ایستاده اند و جلسات خود را در فضای مجازی و بیرون اداره می کنند اما حاضر نیستند دست از عقیده ی خود بردارند.به جز چند نفر، بقیه فقیر و بیکارند.
در گفت و گویی دقیق و هدفمند در یک گروه واتساپی، به آقای استاندار معترض شدند و اگر چه بقیه تماشاگر بودند اما جوانان اصلاح طلب همچنان بر عقیده ی خود ایستادند و اعتراض خود را به گوش استاندار محترم رساندند.

فرزند ارشد دکتر محمدرضا عارف – حمیدرضا عارف – هم در حین این اعتراضات شاهد ماجرا بود و از نزدیک به تمام مطالب جوانان توجه کرد. در اطلاعیه گروه هم خبر از حضورکارشناسان و مسئولین وزارتخانه های کشور در گروه داده بودند.
آنچه می خوانید حملات بی پروای جوانان اصلاح طلب استان به استاندار و حوزه ی مسئولیت ایشان بود تا همچنان اصلاح طلبان را از گسستی که به بهانه ی اعتدال در بین آنان ایجاد شده است، نجات دهند.

آنچه که می خوانید بخش اول خواسته های جوانان اصلاح طلب استان از استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد است …

م -نیک پی:

بعداز انتخابات مجلس تغییر در سیستم مدیریتی استان ک ب معمولا مرسوم بوده وبیشتر جنبه سیاسی داشته ونه بر اساس کارایی وبررسی توانمندیهای افراد تعیین شده که خود باعث رکود در طرحها وپیشرفت شده است
وتقاضا اینجانب از استاندار محترم این است که برای انتخاب یک فرد لایق وتوانمند حتما از نظر بزرگان اصلاحات تهران واستان استفاده نمایند ونظر جمعی موثر ومفید میباشد .
درخشی: سلام و عرض ادب دارم خدمت بزرگوارانی که امشب در جمع گروه حضور دارند، بویژه نماینده محترم مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی، استاندار محترم و جناب آقای دکتر حمیدرضا عارف فرزند گرامی جناب دکتر عارف
س -الهی
در انتخابات ۹۲ ریاست جمهوری مردم به “تدبیر و امید” رای دادند و در انتخابات ۷ اسفند نشان دادند که همچنان “تدبیر و امید” را قبول دارند و خواهان تغییرات بیشتر و کمک به دولت در راستای سیاست های دولت محترم هستند، لذا به طور کلی مدیران محترم لازم است در راستای سیاست های دولت محترم انتخاب گردند، استان عزیزمان به دلایل مختلفی متاسفانه رتبه خوبی در توسعه و رفع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار و… ندارد و متاسفانه آمارها حاکی از رشد ناملایمات مختلف اجتماعی در استان را نشان میدهد. ترسیم اهداف کلان، تعیین خط مشی ها و برنامه ریزی های کلی توسط نمایندگان محترم استان، استاندار محترم و مدیران ارشد استان انجام خواهد شد، لذا لازم است با دقت نظر و با مشورت نخبگان این امر مهم انجام شود، تا زمانی که اراده تغییر و پیشرفت در بین مدیران و تک تک مردم این استان ایجاد نشود رنگ محرومیت از چهره این استان پاک نخواهد شد. نمایندگان و مدیران ارشد استانی تمام استان را به یک دید نگاه کنند و نگاه جغرافیایی و قومی قبیله ای را کنار بگذارند و صرفا بر اساس شایسته ساری و تخصص و تعهد و… مدیران و روسا را انتخاب نمایند. مدیری که تفکر مخالف ما را دارد تا زمانی که در حوزه کاری و تخصصی سازمان متبوعش عملکرد موفق و قابل دفاعی دارد لازم نیست تغییر کند. رسانه های استان نقش مهمی در جهت دهی تفکرات مردم و پیشرفت استان دارند، بعضی از رسانه ها آگاهانه و یا ناآگاهانه هر نوع تغییری در ادارت و سازمان ها را حتما به یکی از نمایندگان نسبت میدهند که به نظرم کار صحیحی نیست.
روح الله درخشی:
. اولین و اساسی ترین اشکال جناب استاندار، فقدان استقلال است ،استقلال فردی برای یک استاندار، ناشی از عزت نفس در حوزه عملکرد است و عزت نفس، حاصل عملکرد صحیح و مردم پسند است.هرچه یک فرد به عمل خود بیشتر ایمان داشته باشد، در تصمیم گیری، استوارتر است.ضعف مفرط جناب خادمی در مقابل نمایندگان مجلس کاملا هویداست.اساسا، تعامل قوا به معنای حبوط استقلال دولت در مقابل مجلس نیست ولی ایشان تماما، مدیران و مسئولیت ها را بین نمایندگان استان تقسیم کرد.نمایندگانی که دو نفر از آنان یا پایداری بودند و یا برای احمدی نژاد ستاد بر پا داشتند.در بویراحمد و دنا عنان مدیریت استان به زارعی سپرده شد و زارعی با ناکارآمدی تمام،وضعیت حوزه ما را اینطور به قهقرا برد.شما به پیشینه ی آقای زارعی نگاه کنید، اگر یک نقطه ی عطف در مدیریت و اجرا در آن پیدا کردید ان وقت بیایید عنان تعیین مدیریت را به ایشان بسپارید.تنها استانداری که مطلقا استقلال دولت را در مقابل نمایندگان محو کرد آقای خادمی بود.این یعنی اینکه ما هنوز انتطار عمل اصلاح طلبانه از ایشان نداریم بلکه حرف ما این است که چرا استقلال دولت باید در مقابل خواسته های قبیله ای یک نماینده محو شود؟ در کجای ایران یا دنیا افسار قوه ی اجرایی را به دست یک نماینده ی ضعیف می دهند؟
ضعف استقلال خادمی در مقابل نمایندگان، باعث نارضایتی مردم شده است.استانداری که هنوز نتوانسته است رییس جمهور را به این استان محروم بیاورد.اینکه ایشان بگویند رییس جمهور نپذیرفت و یا بهانه بیاورند اصلا قابل قبول نیست.ایشان آیا به جز کلنگ برای شروع کار، می تواند قیچی و روبان به دست رییس حمهور برای افتتاح یک طرح بدهند
انتظار بخش زیادی از اصلاح طلبان از استاندار بزرگوار استان استقلال تفکر و هم راستا شدن با دولت نه هم راستا شدن با مسولان ستاد دکتر احمدی نژاد
یاسر س
جناب استاندار تکلیف مدیرانی که به منتخب شورای اصلاحات رآی دادن وهم اکنون توسط آقای زارع نماینده محترم دنا وبویر احمد تحت فشار قرار گرفته اند چه میشود؟
س-الهی
مهم ترین انتظاری که از نمایندگان محترم و مدیران ارشد استان دارم این است که کاری کنید که این جمله غم انگیز را نشنویم. “اگر دوست داری آینده خوبی داشته باشی و پیشرفت کنی از این استان برو” پشت این جمله غم انگیز دنیایی از ناگفته ها نهفته است، عملکرد گذشتگان، ما و… چرا باید طوری باشه که بسیاری از نخبگان مجبور به ترک استان بگیرند؟!
شاهرخ بهروزیان
سوالی که ازاستاندار محترم میتوان پرسید : تفاوت استاندار دولت دکتر احمدی نژاد با شما چیست!؟

.روح الله درخشی
دومین ضعف استاندار محترم، فراموش کردن مشی اصلاح طلبی است
تاکنون استاندار محترم از اصلاح طلبان برای یک جلسه عمومی و دخیل شدن آنان در تصمیم گیری و مشاوره دعوت نکرده است.اگر جلسه ای بوده هم از بیرون درخواست داده اند نه ایشان یا مجموعه ی ایشان.
آقای خادمی برای گفت و گو با چند نیروی خودسر که مخالف برگزاری یک کنسرت بودند، با معاون سیاسی و امنیتی خود در جمع آنان حضور پیدا می کند اما تاکنون جوانان اصلاح طلب و همفکر خود را نتوانسته است در یک جلسه فرمایشی گفت و گو کند.
اقای استاندار، از ستاد انتخابات دکتر عارف به استانداری استان رسیدند اما در انتخابات اخیر مجلس، با رویگردانی از اصلاح طلبان و شورای اصلاح طلبان و منتخب شورای اصلاح طلبان که اتفاقا رییس ستاد ریاست جمهوری دکتر عارف بودند، در مقابل تمام مدیران و کارمندان دولت سکوت کرد تا رییس ستاد احمدی نژاد به مجلس راه یابد.
آقای استاندار، ضعیف ترین بخشداران و فرمانداران اصلاحات را به کار گمارد تا همچنان ما به عنوان طفیلی اصولگرایان چشم به حداقل دخالت اصلاح طلبان واقعی در تصمیم سازی و تصمیم گیری استان باشیم.
آقای استاندار پریروز آقای جلیل حسنی، عضو ستاد دکتر عارف در ۹۲ و طرفدار لیست امید را برکنار کرد.
یاسر س
آیا صرفا به دلیل اینکه به ایشان رای نداده اند وتابع جریان اصلاحات بوده اند باید تمام پله های ترقی طی شده در دولت تدبیر و امید را یک شبه پس دهد وباز در جا زند
پس نقش دولت و استاندار در حمایت از حامیان خود چیست؟
درخشی: جناب استاندار در کشوری که شایسته سالاری چندان معنی و مفهومی ندارد لااقل رسم نمک و نمکدان شکنی را نیز باب نکنیم.
روح الله درخشی
درخشی: تقسیم مدیریت استان زمانی به نظر مضحک می آید که اقای استاندار، فارغ از نگاه به شایسته سالاری و کارآمدی، مسئولیت ها را به نسبت شهرستان و منطقه به افراد سپرد.مثلا برای راضی نگه داشتن بهمئی و یا فلان طایفه بویراحمدی، یک نفر را به مسئولیت گمارد.و به جد می توان گفت که دلیل ناکارآمدی مدیران ایشان، همین نگاه قومی و قبیله ای است.
آقای استاندار، فارغ ار نگاه اصلاح طلبانه، اتاق فکری از اصولگرایان پایداری و تندرو برای اداره ی استان تشکیل داد و اسامی آن شورای مشورتی را هم منتشر کرد و هنوز از همان آبشخور فکری برای مدیریت استان استفاده می کند.
آقای استاندار در مقابل اصلاح طلبان کهگیلویه چه حرفی برای گفتن دارند.آیا چون کاندیدای مورد نظر ایشان تایید صلاحیت نشد باید از یک اصولگرا حمایت کند؟
هاشم جعفری:
اقای استاندار چرا نیروهای کهگلویه بزرگ ایقدر ضعیفه چرا از نیروهای که ثبات سیاسی ندارن در شهرستانهای کهگلویه بزرگ استفاده میشود
شاهرخ بهروزیان
در خواست بسیار زیادی از رییس جمهور محترم برای حضور در استان
چه دلیلی برای حضور ایشان وجود دارد!؟
کدام فعالیت اقتصادی!؟
کدام عملکرد !؟.
هاشم جعفری:
با این نوع فعالیت انتخابات ۹۶ دکتر روحانی رای بسیار کمتری نسبت به دور گذشته نسبت به هر رقیبی دیگری (هر رقیبی) در استان ما خواهد داشت
[ طبق چه معیاری نماینده کهگلویه را همسو دولت معرفی کرده وبعد ز اعتراض بعضی از اصلاح طلبان دوباره نظرت عوض کردید
س -الهی
هر چند در مورد گماردن افراد مختلف در سمت های مدیریتی هم میتوان استاندار را نقد نمود لیکن با توجه به وجود سلایق مختلف بهتر است خروجی کلی را در نظر بگیریم که مثلا شاخص های رشد و توسعه استان در زمان مدیریت دکتر خادمی نسبت به قبل چه تغییراتی داشته است؟ شاخص ها ی بهره وری؟ بهبود فضای کسب و کار؟ رضایت مندی مردم از عملکرد ادارات و سازمان ها؟ درصد بیکاری؟ اشتغال جوانان؟ و… البته همه موارد فوق با در نظر گرفتن شرایط کلی جامعه و شرایط واقعی موجود لحاظ گردد.
محسن فروزان
انتقاد بعد از جناب استاندار این است که نیاوردن دولت به استان باعث میشود محبوبیت احمدی نژاد بیشترشود
به نظر بنده عملکرد جناب استاندار یک شهرستان که من ایشان رافقط استانداریک شهرستان میدانم باعث می شود که تضعیف دولت اعتدال خواهد شد البته شاید دولت ازاین وضعیت اگاهی نداشته باشد
بنده شک دارم استاندار محترم حتی حتی مطالب رو مطالعه فرمایند
طیب بینا زاده
جناب آقای استاندار
انتخاب معاون سیاسی امنیتی و فرماندار سابق بویراحمد طبق کدام معیار بوده؟؟؟؟
آیا مشی اصلاح طلبی در نظر گرفته شده ( حداقل در انتخاب دکتر محمدی) یا انتخاب تحت فشار بوده؟؟
طبق شنیده و صحبت های اصلاح طلبان بویراحمد، دکتر محمدی نه تنها به آقای روحانی رای نداده بلکه مخالف ایشون هم بوده.
محسن فروزان
ما جوانان اصلاح طلب فقط پیاده نظام هستیم ارای اصلاح طلبان بودند که باعث روی کارامدن دولت شد ما جوانان اصلاح طلب این است دنبال مطالبه گری هستیم ولی چرا مسولان ارشد بهایی به جوانان اصلاح طلب نمی دهند.
طیب بینا زاده
جناب آقای استاندار
شما در طی این سالها برای مقابله با افکار احمدی نژادی در استان چه اقداماتی انجام دادید؟؟
آیا وضعیت آقای روحانی نسبت انتخابات ۹۲ بهتر شده است؟؟؟
محسن فروزان
دربحث دکتر فتاح محمدی یه کم شاید منصفانه نباشد ایشان ازلحاظ فکری یک اصلاح طلب است ولی چرا مدیران احمدی نژادی هنوز برصندلی تکیه داده اند جناب استاندار ماندن مدیران احمدی نژادی را چه بنایم منفعطت معامله ؟
داریوش ارجمند
سلام دوستان عزیز و مهمانان گرامی
چند نکته
۱_توجه داشته باشید دولت تدبیر و امید بوسیله ی اصلاح طلبان پیروز شد ولی اصلاح طلب نیست
۲_جناب استاندار بر اساس معیارهای استاندارد، استاندار نشده اند که توقعات این چنینی داشته باشین
۳_ وقتی در بده بستانهای سیاسی کسی مقروض شد دو راه دارد
الف: ادای قرض
ب: ترک صتدلی
۳_ دغدغه ها از جنس توسعه ی استان نیستند نه لابیهای اصلاحطلبان با استاندار محترم و نه تمایلات استاتدار
۴_ نگاه قومیتی استاندار محترم از طرف عموم پذیرفته شده است و ایشان هم این لطف دایم را حق مسلم انگاشتند
۴_ کسانیکه به نمایندگی از جریان هر از گاهی افتخار شرفیابی داشتند کمترین دغدغه شان مشکلات جوانان، توسعه ی استان، برون رفت از بن بست، رفع موانع و ….. بوده
بلکه سفارشات شخصی مطرح شده
۵_ همین الان به جز یکی از نمایندگان استان که از دکتر عارف حمایت کرده الباقی جانب لاریجانی را گرفته اند و متاسفانه مشی استاندار با شعار دولت چندان همخوانی ندارد
۶_ تودیع اصلاح طلبان در استان با وجود مدیران احمدی نژادی که البته در صورت شایستگی باید باشند تامل بر انگیز است اما انتظار پاسخگویی زیادت طلبی است.

ادامه دارد…….

فصلی نواستفاده از مطلب با ذکر منبع بلامانع است