از همه جا مانده ها و از همه کس رانده ها در اطراف سید باقر موسوی جهان آباد

فصلی نو – سید محمدرضا کریمی

ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی،
این ره که تو میروی به ترکستان است.

متاسفانه ذهنیت ها و گمانه ها در خصوص بی اطلاعی سید اصلاحات از اوضاع و احوال مرکز استان خصوصا حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در حال به قطعیت رسیدن است.
این موضوع نگران کننده و ناخوشایند می تواند به علت دوری سید باقر موسوی و البته برخی دیگر از رجل پایتخت نشین از وطن و دیارشان باشد.
بی اطلاعی خواص سیاسی یاد شده از تغیر روحیات،اخلاقیات، سلایق و علایق مردم که در واقع نوعی تنزل در شاخص های مثبت اخلاقی است (به علت ارتباطات محدود و منتهی به ایام انتخابات) باعث سواستفاده عده ای معلوم الحال در آشفته بازار سیاسی از عناصر این وادی می شود.

گاهی اوقات بدترین شکست برای یک جریان سیاسی به واسطه قرارگیری عناصری بدنام، بدسابقه و منفور در آن جریان رخ می دهد. هوش سیاسی و تدبیر سید اصلاحات استان انتظارات زیادی از این شخصیت فرهیخته به وجود آورده که یکی از آنها کناره گیری از عناصر یادشده است.
اصرار عده ای فرصت طلب و معلوم الحال، از همه جا مانده و از همه کس رانده به قرارگیری در کنار سید باقر نگرانی های زیادی در میان هواداران ایشان به وجود آورده.
وجود محدود افرادی در نقش مباشر و مشاور شائبه عدم اطلاع و اشراف سید باقر از وضعیت سیاسی و اجتماعی منطقه را قوت بخشیده.
این افراد کسانی هستند که نه تنها کمترین ردپایی از آنها در وادی اصلاحات به چشم نمی خورد بلکه در دوران سیاه زمامداری خود در دولت تدبیر و امید! به پایگاه محکمی برای تداوم و تثبیت حامیان نماینده سابق و طیف افراطی به جای مانده از جریان پایداری در آموزش و پرورش مبدل شده و موجی از بداخلاقی، تخریب و تخطئه بر علیه هواداران اصلاحات و قشر مظلوم فرهنگی به راه انداختند.
قطعا این ناهنجاری به بدی هرچه تمام تر در ذهن قشر فرهیخته و اثرگذار جامعه به یادگار خواهد ماند و جای دارد پیشوای اخلاق مدار جریان اصلاحات خود را از  آن تبرئه کند !
واضح است که از تعین کنندگی آفتاب گردان های سیاسی به واسطه ایفای نقش منفی و متاثر شدن جامعه از آنها نمی توان غافل شد.
در این میان سوال اساسی اذهان پرسشگر چرایی بی اطلاعی و بی خیالی احیانی رئیس شورای اصلاح طلبان استان از این ناهنجاری و نکبت سیاسی و افتادن در چنین دامی می باشد !؟

به هر روی جای دارد سید اصلاحات قبل از به یغما رفتن محبوبیت و آبروی سیاسی خود، اقدامی اساسی در خصوص پایش و غربالگری اطرافیان خود به عمل آورد.

 ومن الله التوفیق
فعال سیاسی و اجتماعی اصلاح طلب

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=10601

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: