استاندار و فرماندار برای احیای فوتبال یاسوج پای کار بیایند- شهردار سنگ اندازی می کند – اجازه رانت خواری به کسی نمی دهیم

فصلی نو ، رئیس شورای شهر یاسوج از مدیران دستگاههای مختلف استان و شهرستان برای احیای تیم فوتبال شهرداری یاسوج دعوت به عمل آورد .

مسعود خوبانی در مصاحبه با فصلی نو عنوان کرد : همه ما می دانیم شهر یاسوج زمان سکانداری دکتر محمد بهرامی در شهرداری یاسوج بواسطه تیم فوتبال این شهر به ایران شناخته شد .

خوبانی در ادامه گفت :جوانان در شهر یاسوج مطالبه گر هستند که یکی از خواسته های جدی این عزیزان احیای تیم فوتبال است .

وی در ادامه با بیان اینکه در بودجه سال ۹۹ شهرداری یاسوج برای فعالیت های فرهنگی اعتبارات قابل توجهی دیده شده است بیان کرد: برای فعالیت های فرهنگی شهرداری یاسوج ۸۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که می توان بخشی از این اعتبارات را برای خرید و احیای تیم فوتبال شهرداری یاسوج در نظر گرفت .

رئیس شورای شهر یاسوج با تاکید بر اینکه باید برای جوانان این شهر سرگرمی ایجاد کرد گفت : همه به خاطر داریم در زمانی که تیم فوتبال شهرداری یاسوج از تیم های مطرح کشوری میزبانی می کرد بیش از ده هزار نفر از جوانان و مردم علاقمند این شهر و دیگر شهرهای استان جهت تماشای بازی در ورزشگاه تختی گرد هم می آمدند .

مسعود خوبانی در پاسخ به این سوال که تشکیل تیم فوتبال به تصویب رسید چرا اجرایی نشد بیان کرد: شهرداری یاسوج و در راس آن شهردار کوتاهی کردند ایشان اعلام کردند به تشکیل تیم فوتبال راضی هستم اما هیچ حرکتی نکردند تا وقت تمام شد .

خوبانی گفت : دو سال قبل مصوبه مراحل اداری خود را در شورا سپری کرد ، که با تایید کمیسیون تطبیق مصوبه به شهرداری ارجاع شد اما شهرداری هیچ اقدامی انجام نداد .

وی افزود : سنگ اندازی می کنند که این تیم سر و سامان نگیرد در حالیکه وظیفه شهرداری است که مصوبه شورا را اجرایی کند .

رئیس شورای شهر یاسوج تصریح کرد : شهرداری باید پاسخ دهد که چرا اجرایی نمی کند از استاندار محترم تقاضا داریم همکاری کنند چون وقتی باقی نمانده است و بزودی لیگ های مختلف کشوری برای فصل جدید تعیین تکلیف می شود در این خصوص حتی با استاندار هم مکاتبه کردیم .

خوبانی در ادامه افزود : اصلا سیاست شورای شهر یاسوج تشکیل تیم فوتبال با هدف بومی گرایی و جوانگرایی بوده است

وی اضافه کرد :در حال حاضر دو ورزشگاه راکد در سطح شهر یاسوج وجود دارد که با احیای یک تیم فوتبال و معرفی آن در سطح کشور به بسیاری از خواسته های جوانان شهر پاسخ داده خواهد شد .

رئیس شورای شهر یاسوج به استعداها و ظرفیت های جوانان شهر یاسوج و استان در فوتبال اشاره کرد و گفت : زمانی که تیم شهرداری یاسوج در اوج بود علاوه بر اینکه تیم و شهر یاسوج به ایرانیان معرفی شد بازیکنان هم استانی زیادی از دل همین تیم به لیگ های مختلف کشوری راه پیدا کردند .

خوبانی ادامه داد: در همین لیگ برتر امسال چند بازیکن از جمله وحید خشتان و یا بابک مرادی در سطح اول کشور مشغول هستند و در حال حاضر با ادامه این روند استعدادها و ظرفیت های فوتبالی شهر نادیده گرفته می شوند .

وی از تشکیل کمیته ای با حضور استاندار ، فرماندار ، مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال استان خبر داد و افزود : با تشکیل این کمیته کارگروه ها تشکیل خواهد شد ، شهرداری وظیفه تیم داری ندارد اما باید برای جوانان شهر کاری انجام دهد متولی ورزش و فوتبال در استان هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان است .

مسعود خوبانی با تاکید بر اینکه با تشکیل تیم فوتبال اجازه رانت خوری و سوءاستفاده از تیم به کسی داده نمی شود ، گفت : بسیاری از شهرداری های کشور مثل ارومیه ، اراک بندرعباس و یا مشهد به صورت حرفه ای در ورزش هایی مثل فوتبال و والیبال فعالیت حرفه ای دارند .

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=11880

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: