استعفای وزیر محجوبی مثل ظریف دوستدران نظام را نگران کرد

ظریف امروز همچنین به همراه روحانی و جمعی از مسئولان و مقامات عالی رتبه کشورمان در مراسم استقبال از نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان حضور یافت.

فصلی نو ، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی گفت: ماندن محمد جواد ظریف وزیر با درایت امور خارجه جمهوری اسلامی بر مسند دستگاه دیپلماسی مصداق بارز عزت، مصلحت و حکمت بود.

غلام محمد زارعی روز چهارشنبه در گفت وگوی  با خبرنگاران افزود: رئیس جمهوری در این راستا نیز آنگونه که دلسوزان نظام انتظار داشتند، عمل کرد.
وی یادآور شد که روز گذشته و در پی استعفای وزیر محجوب و شخص مورد اعتماد نظام و رهبری، بسیاری از دوستان نظام را نگران کرد.

نماینده مجلس تلاش های صادقانه تیم قوی و با درایت دیپلماسی خارجی کشور در طول ۶ سال گذشته با مدیریت دکتر ظریف به ویژه در مذاکرات هسته ای را یادآور شد و گفت: این تلاش ها در حافظه تاریخی ملت خواهد ماند.

زارعی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز با تیزبینی و هوشمندی بارها از این فرزند پاک، متدین، با تدبیر و شجاع ملت تقدیر کرده اند، ادامه داد: مجلس شورای اسلامی نیز تمام قد از این سرمایه ارزشمند و همه دلسوزانی که دل در گرو ایرانی آباد دارند، حمایت قاطع خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که وزارت امور خارجه در سایه تدبیر، تجربه و شجاعت ظریف و تیم همراهش و همراهی دولت و ملت با عزم و اراده ای جدی تر از گذشته برای تقویت مسیر عزتمندانه جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل تلاش کنند.

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=8546

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: