استقبال مسافران از دومین نمایشگاه منطقه‌ای صنایع دستی/ ظرفیت مکان‌های تفریحی بویراحمد و دنا تکمیل شده است

فصلی نو،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد استقبال مسافران عید فطر از دومین نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی را خوب ارزیابی کرده و گفت: پیش بینی می شود در روزهای آینده شاهد استقبال گسترده تر گردشگران و مسافران از این نمایشگاه باشیم.

به گزارش  فصلی نو ، محمود باقری شامگاه دوشنبه ۵ تیرماه ۹۶ در حاشیه بازدید از نمایشگاه منطقه‌ای صنایع دستی با بیان اینکه مسافران استقبال خوبی از نمایشگاه داشته‌اند، گفت: پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده شاهد استقبال گسترده‌تر گردشگران و مسافران از نمایشگاه باشیم.

باقری با بیان اینکه این نمایشگاه تا روز جمعه نهم تیرماه دایر است، اظهار کرد: هنرمندان و تولیدکنندگانی از استان های اصفهان، خوزستان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه می کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد همچنین از تکمیل ظرفیت اردوگاه‌ها و مکان‌های تفریحی شهرستان‌های بویراحمد و دنا خبر داد و افزود: امسال همه خدمات را برای رفاه حال گردشگران بسیج کرده‌ایم.

باقری عنوان کرد: چشمه میشی دنا، آبشار یاسوج، پارک مهروزی یاسوج، تنگ گنجه‌ای، روستای کاکان و آبشار تنگ تامرادی شاهد حضور بیشترین گردشگران بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در تعطیلات عید فطر سال گذشته بالغ یک میلیون گردشگر وارد شهرستان‌های بویراحمد و دنا شد، گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود بیش از ده درصد افزایش مسافر داشته باشیم.

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=4107

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: