فصلی نو –پیام بهتری نیک بسم الله الرحمن الرحیم انتخابات برندها در بویراحمد و دنا برای اولین بار دارای چهار قطب بود قطب اول افرادی بودند که صبر پیشه کردند و تا لحظه آخر حتی به قیمت از دست دادن زمان پای مشی اصلاحات ماندند و به خرد جمعی اصلاحات احترام گذاشته و ستاد اصلاحات […]

فصلی نوپیام بهتری نیک

بسم الله الرحمن الرحیم
انتخابات برندها در بویراحمد و دنا
برای اولین بار دارای چهار قطب بود

قطب اول افرادی بودند که صبر پیشه کردند و تا لحظه آخر حتی به قیمت از دست دادن زمان پای مشی اصلاحات ماندند و به خرد جمعی اصلاحات احترام گذاشته و ستاد اصلاحات را تشکیل دادن و محمد بهرامی را معرفی کردند.
و بیش ترین حملات و توهین ها به سمت شورای مظلوم اصلاحات رفت.

دلایل شکست این گروه شاید به خاطر فراموش کردن مشی اصلاح طلبی برخی اصلاح طلبان بود و تفاوت رهبر جریان و بت را در آن وضعیت کثیف تبلیغاتی متوجه نشدند. بت سازی در این انتخابات بزرگترین ضربه را به جریان اصلاحات زد.
قطب دوم قطبی بود که وزن بویراحمد سفلی را نشاد داد. حال که قومی گرایی بخشی از انتخابات بویراحمد و دنا را نشان میداد؛ بر تبل قومی گرایی و نژاد پرستی کوبیدند و وزن سنگین طایفه خود را به نمایش گذاشت.
دور از ذهن نیست که بگوییم ۹۹% از رای های آقای روشنفکر رای های قومیتی بود.

اما قطب سوم که قطب شکست خورده واقعی انتخابات بویراحمد و دنا بود قطب استاد هدایت خواه بود (اصولگرایان ژاپنی)
آقای هدایت خواه که شرایط را برای شکست حاج زارعی فراهم میدید در آخرین لحظه در انتخابات حضور پیدا کرد و این حضور دلیلی شد برای پیروزی رقیب دیرینه خود!!
ایشان که در شوک شکست انتخاباتی بودند برای جبران شکست به تهران رفتند ولی انجا نیز وزن قابل توجه نداشته و شکست دیگری را تجربه کردند.

اما قطب پیروز قطبی از نوع چینی بود
همه چیز بود ولی هیچ چیز نبود:
قطب چهارم قطب سیاسی نبود و بارها با رفتارهای سیاسی خود این موضوع به نمایش گذاشته بود
ولی استفاده حداکثری از ظرفیت وعده و وعید و نیروی اجرایی
آرای قومیتی
آرای اصولگرایان چینی
و آرای اصلاح طلبان چینی
و …
پیروز انتخابات شد
ایشان بعد از بارها حضور در انتخابات کاملا از ظرفیت های چینی هر گروهی آگاه بودند و نتیجه ان گرفتن بازار سیاسی انتخابات بود.
برای پیروزی در انتخابات بویراحمد و دنا کافیست بازیگر خوبی باشی و به بهترین صورت از بردگان سیاسی استفاده کنی
هر کالای با کیفیتی قیمتی دارد
حال این کالا خواه اصلاح طلب باشند و یا اصولگرا و یا برادر کاندیدی دیگر
مهم قابل خرید فروش بودنست

در اخر یک دعا دارم؛ انشالله که خداوند سیاسیون ما رو به راه راست هدایت فرماید؛چون با سرعتی که عزیزان در حال چینی شدن هستند مرگ احزاب در بویراحمد و دنا فرارسیده!
بنده به نوبه خودم به اصولگرایان و اصلاح طلبان چینی تبریک عرض مینمایم به رای اکثریت که همان (دموکراسی) می باشد احترام میگذارم.
دست در دست هم بگذاریم و مطالبه کنیم انچه لیاقت این مرز و بوم هست
با احترام برادر کوچک شما
پیام بهتری نیک