فصلی نو ،در حاشیه کلنگزنی دانشکده پرستاری و بهداشت در یاسوج موضوعاتی مطرح شد از جمله این که شهر یاسوج در اماکن تفریحی و گردشگری سرویس بهداشتی ندارد. به گزارش فصلی نو،بعد از ظهر امروز در حالی کلنگ دانشکده پرستاری و بهداشت در شهر یاسوج به زمین زده شد که حاشیه‌های جالبی نیز به دنبال […]

فصلی نو ،در حاشیه کلنگزنی دانشکده پرستاری و بهداشت در یاسوج موضوعاتی مطرح شد از جمله این که شهر یاسوج در اماکن تفریحی و گردشگری سرویس بهداشتی ندارد.

به گزارش فصلی نو،بعد از ظهر امروز در حالی کلنگ دانشکده پرستاری و بهداشت در شهر یاسوج به زمین زده شد که حاشیه‌های جالبی نیز به دنبال داشت.

در این آیین پس از اتمام سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و همچنین معاون عمرانی استاندار نوبت به دکتر محمدرضا نیکبخت عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج رسید تا از مسئولان جلسه وقتی بگیرد و برخی از واقعیت‌های استان را بیان کند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان خطاب به معاون استاندار و رئیس دانشگاه گفت: آیا به نظر شما وظیفه دانشگاه علوم پزشکی فقط موضوع درمان است؟

نیکبخت ادامه داد: آیا به غیر از درمان این دانشگاه نباید موضوع بهداشت و سلامت مردم را نیز در نظر بگیرد و آیا نباید نظارتی بر وضعیت بهداشت در استان داشته باشد.

وی گفت: برای نخستین بار گوش به حرف خانواده دادم و در روز طبیعت همراه آن‌ها به دشت سرنجل‌کل یاسوج رفتم و در روز ۱۳ فروردین چیزهایی را دیدم که نمی‌توان آن را بیان کرد.

این پزشک کهنه‌کار کهگیلویه و بویراحمدی و رئیس سابق دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و کاشان گفت: چرا مسئولان استانی در مناطق تفریحی و گردشگرپذیر استان به فکر احداث سرویس‌ بهداشتی که آسان‌ترین کار است، نیستند در حالی که استان ما در کشور به عنوان استانی گردشگرپذیر شناخته می‌شود، مگر این کار چقدر هزینه دارد که هنوز در آن مانده‌ایم.

نیکبخت افزود: چرا باید در اماکن گردشگری ما وضعیت به گونه‌ای شود که زبان قابل بیان آن نباشد و مسئولان هم دست روی دست گذاشته و شاهد وضعیتی این چنینی باشیم.

نیکبخت همچنین با انتقاد شدید از اینکه پس از دوران مدیریت وی، آنژیوگرافی را از استان خارج کردند، افزود: با رفتن من از استان آنژیوگرافی را هم بردند.

جالب‌ترین نکته در اعتراضات نیکبخت هنگامی بود که معاون عمرانی از حضور مسئولان کشوری در استان برای رفع مشکلات خبر داد.

نیکبخت در پاسخ گفت: دولت در سال آخر خود در حال رفتن است در حالی که مسئولان ما وعده آمدن دولت را می‌دهند.فارس