اعلام زمان دقیق بهره برداری از جاده یاسوج – شیراز / جاده قدیم وزگ را پیشنهاد نمی دهیم

نصیری را د با بیان اینکه این جاده یکی از محوری ترین جاده های استان است عنوان کرد : در حال یاسوج در بخش مله شوره راه مواصلاتی به شیراز مسدود است که به اجبار عبور و مرور در جاده قدیم وزگ صورت می گیرد .

فصلی نو ، مدیرکل راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد از تلاش پرسنل این دستگاه جهت راه اندازی مجدد جاده یاسوج – شیراز خبر داد .

محمدحسین نصیری راد در گفت و گو با فصلی نو ، گفت : بدنبال بارش شدید باران در اوایل هفته جاری که منجر به واردشدن خسارت سنگین به جاده یاسوج – شیراز شد بخشی از این جاده دچار رانش زرمین شد و عبور و مرور را در این جاده مختل کرد .

نصیری را د با بیان اینکه این جاده یکی از محوری ترین جاده های استان است عنوان کرد : در حال یاسوج در بخش مله شوره راه مواصلاتی به شیراز مسدود است که به اجبار عبور و مرور در جاده قدیم وزگ صورت می گیرد .

وی گفت : تیم عملیاتی راهداری استان بصورت تمام وقت در جاده قدیم و جدید در تلاش هستند تا هم جاده مله شوره که دچار آسیب شده است بازگشایی کنند و در جاده قدیم وزگ نیز عملیات خط کشی و ایمن سازی نیز در حال انجام است .

مدیرکل راهداری استان در ادامه به مسیرهای جایگزین جاده شیراز یاسوج اشاره کرد و گفت: جاده نورآباد – شیراز و اقلید – شیراز جایگزین جاده شیراز برای کسانی که از یاسوج  قصد مسافرت به شیراز و یا بالعکس رال دارند جایگزیم شده است .

محمدحسین نصیری راد خسارت وارد به جاده شیراز – یاسوج را حداقل ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزوذ : جاده قدیم وزگ بدلیل اینکه چند سالی از آن استفاده نمی شد خط کشی ها و علائم آن از بین رفته بود .

نصیری راد ادامه داد : بدلیل استفاده مردم از جاده قدیم وزگ راهداری در حال حاضر اقدام به خط کشی و نصب علائم است اما پیشنهاد ما جهت عبور و مرور این جاده نیست .

وی گفت : پبش بینی می شود جاده مله شوره که بر اثر بارش سنگین باران تخریب شده است حداکثر تا ده روز دیگر در صورت وضعیت آب وهوای مناسب آماده بهره برداری شود .

 

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=8791

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: