افزایش ۱۰نفر نیروی انسانی برای حفاظت بافت تاریخی دهدشت

رئیس پایگاه ملی بافت تاریخی دهدشت با بیان اینکه کار بوته کنی علف های هرز با دستگاه که در چند روز اخیر شروع شده بود با شدت بیشتر ادامه خواهد یافت.

فصلی نو ، رئیس پایگاه ملی شهر تاریخی دهدشت از افزایش ده نفر نیروی انسانی برای حفاظت و مراقبت بیشتر بافت تاریخی دهدشت خبرداد.

به گزارش  فصلی نو به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد،اسفندیار اباب با اشاره به سفر شب گذشته مدیرکل میراث فرهنگی استان از بافت تاریخی دهدشت اظهار کرد؛در این بازدید با دستور مدیرکل محترم ده نفر از نیروهای کادر اداری پایگاه ملی و اداره میراث فرهنگی شهرستان کهگیلویه به تیم یگان حفاظت میراث فرهنگی در بافت تاریخی افزوده شده است.

وی تصریح کرد:من بعد مراقبت و حفاظت از بافت تاریخی دهدشت با ۱۳نیروی یگان حفاظت میراث به صورت شبانه روزی انجام می شود.

رئیس پایگاه ملی بافت تاریخی دهدشت با بیان اینکه کار بوته کنی علف های هرز با دستگاه که در چند روز اخیر شروع شده بود با شدت بیشتر ادامه خواهد یافت.

وی تعامل با گروه های مختلف مردم و فعالان حوزه میراث فرهنگی در راستای حفاظت از شهر تاریخی دهدشت را از دیگر برنامه های پایگاه ملی بافت تاریخی در شهر دهدشت عنوان کرد و گفت:مردم برای حفاظت از میراث فرهنگی و تاریخی در شهر دهدشت ما را یاری دهند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=9208

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: