امشب هوای یاسوج برفی می شود

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز شدت باران نسبت به دیروز بیشتر بوده و در برخی مناطق سردسیری از جمله مله شوره، کاکان و ارتفاعات بالای 2 هزار متر بارش به صورت برف است و تا ساعت 4 صبح روز دوشنبه ادامه دارد.

فصلی نو ،کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برف امشب میهمان یاسوجی‌ها می‌شود، گفت: طبق پیش بینی‌ها وضعیت بارندگی‌ها تا پایان سال مطلوب بوده و قابل مقایسه با سال گذشته نیست.

به گزارش فصلی نو ، ولی بهره مند امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طبق اخرین پیش بینی‌ها در آذرماه بارندگی‌ها در استان نسبت به بلند مدت ۵ تا ۱۰ میلی متر کاهش دارد، اظهار داشت: البته این کاهش نسبت به بلند مدت بوده ولی نسبت به بارش‌های سال گذشته افزایش دارد.

بهره‌مند ابراز کرد: طبق این پیش بینی میزان بارندگی‌ها در دی و بهمن ماه نرمال ولی در اسفندماه ۲۰ تا ۴۰ میلی متر به نسبت بلند مدت کمتر است و البته این پیش بینی در آذرماه انجام شده و امکان تغییر نیز وجود دارد.

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز شدت باران نسبت به دیروز بیشتر بوده و در برخی مناطق سردسیری از جمله مله شوره، کاکان و ارتفاعات بالای ۲ هزار متر بارش به صورت برف است و تا ساعت ۴ صبح روز دوشنبه ادامه دارد.

بهره‌مندبا بیان امشب برف میهمان یاسوجی‌ها می‌شود، خاطرنشان کرد: صبح روز دوشنبه مه غلیط و یخ زدگی جاده‌ها و معابر سطح شهر پیش بینی شده است.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=7802

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: