بازدید زارعی از مبادی ورود و خروج شهر یاسوج در روز طبیعت+تصاویر

زارعی در ادامه تاکید کرد: بنده از این زمان شناسی و احساس تکلیف به وقت مردم صمیمانه تشکر می‌کنم و همچنین از کادر درمانی و پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، نیروهای انتظامی، سپاه، بسیج و همه گروه‌های مردمی که

فصلی نو، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون از مبادی ورود و خروج شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید و از دست اندرکاران حافظ سلامت مردم قدردانی کرد.
به گزارش فصلی نو،غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا عصر امروز ( چهارشنبه ۱۳ فروردین ماه ۹۹) ضمن تبریک مجدد سال نو و اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در امروز که روز طبیعت بود، در خانه ماندند و به توصیه‌های مسئولان عمل کردند که باید این اقدام مردم عزیزمان را که یک اقدام ملی و جهانی بود را قدردان بود و از آنها صمیمانه تشکر کرد.

زارعی در ادامه تاکید کرد: بنده از این زمان شناسی و احساس تکلیف به وقت مردم صمیمانه تشکر می‌کنم و همچنین از کادر درمانی و پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، نیروهای انتظامی، سپاه، بسیج و همه گروه‌های مردمی که برای حفظ سلامت مردم با این ویروس مبارزه می‌کنند، قدردانی می‌کنم. یقیناً این اقدامات نزد خداوند متعال اجر و پاداش دارد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=11475

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: