بازدید شهرداریاسوج و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از پروژه پارک جنگلی – وعده مقدم برای شهریور ۹۹-تصاویر

فصلی نو ، بمنظور نظارت و بررسی وضعیت پروژه عمرانی پارک جنگلی یاسوج شهردار یاسوج بهمراه معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و کیوان آشنا عضو شورای شهر با حضور در محل اجرای این پروژه بر روند فعالیت این طرح بازدید بعمل آوردند .

به گزارش فصلی نو به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج ، در بازدید از این طرح که مجرای آن معاونت عمران و امور زیربنایی شهرداری یاسوج است نکات لازم جهت کیفیت و تسریع در بهره برداری از این پروژه اعلام شد .

گفته می شود اعتبار این طرح از محل تملک دارایی های استان تامین خواهد شد که مهندس فیلی معاوت هماهنگی عمرانی استاندار خواستار تسریع در اجرای این طرح شد.

شهردار یاسوج در حاشیه این بازدید اظهار داشت : پروژه بزرگ پارک جنگلی یاسوج به منظور ایجاد زیرساخت و توسعه فضای سبز در فاز اول سال ۱۳۹۷ شروع بکار شد در حال اجرا است .

دکتر نستهن مقدم در خصوص خدمات ارائه شده در این طرح بیان کرد: پیشرفت مخزن آب به متراژ ۱۰۰۰متر مکعب،روشنایی به متراژ ۳۵هکتار و اجرای لوله گذاری و تأسیسات آب رسانی به متراژ ۳۰۰۰متر طول از مهمترین اهداف اجرای این طرح است .

مقدم ادامه داد : همچنین در فاز دوم پروژه که از بهمن ماه ۹۸در دستور کار شهرداری قرار گرفته است که اجرای لوله گذاری و تأسیسات آب رسانی برق رسانی به متراژ ۵۰۰۰ متر طول نیز از دیگر برنامه ها است .

وی گفت : روشنایی به متراژ ۳۵هکتار و اجرای خط انتقال گاز به طول ۱/۵کیلومتر نیز از دیگر اهداف اجرای این پروژه بزرگ است .

شهردار یاسوج عملیات تکمیلی این پروژه با هزینه معادل ۷۰ میلیارد ریال در حال اجرا است که در شهریور سال ۹۹ و همزمان با هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مقدم در این بازدید از مهندس فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بدلیل همکاری های لازم در اجرای این طرح تقدیر کرد .

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=12029

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: