باند قاچاق تریاک و حشیش در جاده قدیم ” شیراز ـ یاسوج ” منهدم شد

فصلی نو؛

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: با هوشیاری ماموران پاسگاه‎‌های انتظامی تنگ سرخ و کاکان، سه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و بیش از ۵۸ کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف و ضبط شد.

به گزارش فصلی نو، سرهنگ علی‌کرم بازیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس در پاسگاه‌های انتظامی تنگ سرخ و کاکان در محور قدیم ” یاسوج ـ شیراز” طی عملیاتی مشترک، سه خودروی سواری پراید، سمند و پژو ۴۰۵ که به صورت باندی قصد جابه‌جایی مواد مخدر را داشتند را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: این عوامل با استفاده از تجربیات فنی و تخصصی در بررسی از خودروی سمند مقدار ۲۸ کیلو و۸۰۰گرم ماده مخدر از نوع تریاک و ۲۹ کیلو و۷۰۰ گرم ماده مخدر حشیش که بطرز بسیار ماهرانه ای در قسمت های مختلف این خودرو جاسازی شده بود،  کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: در این رابطه راننده خودروی سمند دستگیر و دو خودروی دیگر که به عنوان اسکورت این محموله بودند نیز توقیف و رانندگان آن نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

بازیان افزود: مبارزه با سوداگران مرگ همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه تهیه و توزیع مواد مخدر بشدت برخورد می‌شود.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=5322

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: