با این وضعیت توزیع اعتبارات راه آهن یاسوج تا ۵۰ سال دیگر افتتاح نخواهد شد

فیلی ادامه داد : برای ایجاد توازن میان اعتبار تخصیص داده شده و اعتبار کلی طرح مکاتبات خود را به مجلس و هیات دولت منعکس کردیم ، و سعی میکنیم ئفشار بیاوریم حداقل ۲۰۰ میلیبارد سالیانه اعتبار برای این طرح بگیریم .

فصلی نو ، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و گفت : راه آهن اقلید یاسوج به طول ۱۲۷ کیلومتر است که یک قطعه ۲۳ کیلومتری در حال ساخت است .

به گزارش فصلی عزیز فیلی در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد : توان دولت در حد سالانه ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان است که با این وضعیت ۵۰ سال طول خواهد کشید .

فیلی ادامه داد : برای ایجاد توازن میان اعتبار تخصیص داده شده و اعتبار کلی طرح مکاتبات خود را به مجلس و هیات دولت منعکس کردیم ، و سعی میکنیم فشار بیاوریم حداقل ۲۰۰ میلیارد سالیانه اعتبار برای این طرح بگیریم .

وی اضافه کرد: پارک بانوان مکان فعلی مناسب نبود بدنبال پیدا کردن جای مناسبی برا ایجاد پارک بانوان هستیم تا یک مکان مناسب و در شان بانوان استان جهت احداث پارک پیدا کنیم .

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:در بحث کبکیان راه سوم که چیتاب را به دهدشت وصل می کند انشالله اجرا خواهد شد و در بحث جاده نقاره خانه به چتیاب نیاز به اصلاح دارد که اکنون در دست اقدام است امیدواریم شاهد توسعه مناطق و روسیتایی باشیم .

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=9989

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: