با حذف برخی ادارات شهرستان در مرکز استان مردم سرگردان شده اند

نماینده عالی دولت در شهرستان بویراحمد افزود: از 540 روستای این شهرستان 223 روستا دارای دهیاری بوده که برای عمران و آبادی آن‌ها از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده یک میلیارد و 870 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

فصلی نو ،فرماندار شهرستان بویراحمد حذف برخی ادارت شهرستانی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را یک معضل دانست و گفت: ارباب رجوع ادارات سرگردان شده‌اند.

شاهرخ کناری در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: هر کدام از دستگاه‌های اجرایی در شهرستان بویراحمد اداره ندارند، مشکل داریم به گونه‌ای که در صورت داشتن اداره شهرستانی صنعت، معدن و تجارت اینگونه شاهد بازاری ملتهب نبودیم.

وی عنوان کرد: طبق قانون در صورت نبود اداره شهرستانی در مرکز استان باید یکی از معاونان آن سازمان یا اداره کل در محلی مشخص با سر در مشخص به عنوان نماینده شهرستان مرکز استان انجام وظیفه کند تا ارباب رجوع سرگردان نباشد.

کناری با تاکید بر اینکه در این زمینه مکاتبات لازم با برخی دستگاه‌های اجرایی انجام شده است، ادامه داد: انتظار می‌رود مدیران نسبت به راه اندازی نمایندگی شهرستانی و یا مشخص کردن معاونت مشخص اقدام کنند تا سبب رضایت مردم شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بویراحمد افزود: از ۵۴۰ روستای این شهرستان ۲۲۳ روستا دارای دهیاری بوده که برای عمران و آبادی آن‌ها از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

کناری ادامه داد: از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده برای روستاهای فاقد دهیاری از جمله چشمه چنار، مرد خدا و دره ماری بابکان، نطرآباد چیتاب، پل شهید ایزدپناه لوداب، تل خالی کاکان، جدول غوره مختار، محمدآباد نرگاه، نسه الله داد تنگ تامرادی اعتبار گذاشتیم.

وی بیان کرد: احداث ۱۱ مدرسه در قالب ۲۹ کلاس درس با زیربنای ۳ هزار و ۶۲۵ متر مربع و با اعتباری افزون‌بر ۲ میلیارد و ۸۴۶ میلیون تومان، آسفالت محوطه ۱۵ مدرسه با ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار و استاندارد سازی سیستم گرمایشی ۳۵ مدرسه در شهرستان بویراحمد انجام شده است.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=7439

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: