برخورد جدی دادگستری با عاملان تصادفات صوری در استان کهگیلویه و بویراحمد

فصلی نو،معاون قضایی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از برخورد جدی با افراد سودجو که با صحنه سازی تصادفات سوری دنبال گرفتن دیه هستند،  خبر داد .

به گزارش فصلی نو ،کریم فرخیانی در نشست با شرکت‌های بیمه در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد برخی افراد سود جو با صحنه سازی تصادفات سوری با شکستن دست خود و یا عضو دیگری از بدن دنبال به جیب زدن دیه هستند که باید بدانند این موضوع از چشم دتسگاه قضایی پنهان نمی‌مان و به طور قطع بدون هیچ ملاحضه کاری برخورد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تعدادی پرونده‌ باندی تصادفات سوری در کهگیلویه و بویراحمد در دستگاه قضایی در دست بررسی است، افزود: برخورد با کلاهبرداران و شیادان سود جو در استان تشدید می‌شود.

معاون قضایی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: انتظار می‌رود در صورتی شرکت‌های بیمه لیست و یا سابقه‌ای در زمینه تصادفات سوری به نیت گرفتن دیه دارند در اختیار دستگاه قضایی از جمله دادستان قرار دهند.

فرخیانی با بیان اینکه کسانی با صحنه سازی قصد دریافت دیه دارند باید منتظر حبس باشند، افزود: به دلیل به حد و نصاب نرسیدن آمار تصادفات در استان مجتمع تصادفات نداریم ولی شعب اختصاصی تصادفات داریم.

وی تاکید کرد: تمامی پرونده‌های موجود در حوزه‌های مختلف دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تا ی ماه ۹۶ ثبت شده استو

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=6328

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: