فصلی نو، مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: برق سه دستگاه اجرایی این استان شامل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل امور عشایر استان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج امروز سه شنبه به دلیل پرداخت نکردن بدهی خود قطع شد.   […]

فصلی نو، مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: برق سه دستگاه اجرایی این استان شامل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل امور عشایر استان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج امروز سه شنبه به دلیل پرداخت نکردن بدهی خود قطع شد.

 

به گزارش فصلی نو، اسماعیل صادقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: میزان بدهی این سه دستگاه اجرایی کهگیلویه و بویراحمد ۶۰۰ میلیون ریال و مربوط به یک سال گذشته بوده است.
وی افزود: با وجود پیگیری ها و درخواست های متعدد کتبی و شفاهی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از این سه دستگاه اجرایی استان هیچ کدام از آنها اقدام به پرداخت بدهی خود نکردند.
مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تاکنون برق ۱۵ دستگاه اجرایی این استان به دلیل پرداخت نکردن بدهی خود قطع شده است.
صادقی عنوان کرد: برق پنج دستگاه اجرایی کهگیلویه و بویراحمد نیز فردا چهارشنبه به همین دلیل قطع خواهد شد.
وی ابراز داشت: لیست بدهکاران کلان برقی کهگیلویه و بویراحمد در هر ۲ بخش دولتی و خصوصی در صورت پرداخت نکردن بدهی خود در روزهای آینده اعلام و اطلاع رسانی می شود.
مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۵۰ میلیارد ریال از مجموع یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال مطالبات این شرکت مربوط به دستگاه های اجرایی استان است که تاکنون پرداخت نشده است.
صادقی از مدیران دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خواست در هفته جاری اقدام به پرداخت بدهی خود کنند زیرا در غیر اینصورت برق آنها قطع می شود.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۲۶۰ هزار مشترک برق در بخش های خانگی، اداری، تجاری و صنعتی دارد.