فصل جنوب ، مدیر عامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان در جمع خبرنگاران از برپایی نمایشگاه تخصصی مبلمان وصنایع وابسته در شهرستان گچساران بدون افتتاحیه رسمی خبر داد .

به گزارش فصل جنوب بابک درست  گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی واستانی مبارزه با ویروس کرونا واستناد به نامه های ارسالی معا‌ون وزیر صمت ؛معاون وزیر بهداشت و تاییدیه دانشگاه علوم پزشکی استان برگزاری عنوان فوق الذکر در دستور کار این شرکت قرار گرفت .

درست در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور وحساسیت مقام ارشد استان در حفظ پروتکل های بهداشتی بیان کرد:رعایت فاصله گذاری اجتماعی ؛استفاده اجباری از ماسک وضدعفونی ها برای بازدید کننده ‌و غرفه داران لذا این موضوع با دقت بسیار بالا و با حضور دستگاههای نظارتی از جمله دانشگاه علوم پزشکی با جدیت پیگیری شد تا شاهد کمترین میزان ابتلا به این ویروس منحوس در حین برپایی نمایشگاه باشیم .

مشاور معاون وزیر صنعت ؛معدن وتجارت نحوه بازدید را به برای عموم متفاوت از ادوار گذشته تشریح کرد و افزود : این نمایشگاه صرفا برای افرادی که در این حوزه مشغول به فعالیت بوده و قصد دریافت نمایندگی برای تولیدات بومی کشور را داشته باشند مجاز بخواهد بود .

وی خاطرنشان کرد: از حضور عموم مردم  بویژه افراد زیر پانزده سال جلوگیری به عمل امده و تنها در صورت نام نویسی در سامانه ماسک که موارد احتمالی به بیماری کرونا را در یک ماه اخیر مشخص میکند مجوز ورود داده خواهد شد .

درست مدت زمان برپایی نمایشگاه را چهار روزه و از ۱۳ تا ۱۷ بهمن ماه در سالن فرمانداری شهرستان گچساران اعلام کرد .