بنیاد مسکن استان سرباز استخدام می کند

فصلی نو،مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از جذب فارغ التحصیلان رشته های عمران،معماری و حسابداری خبر داد.

به گزارش فصلی نو،ابراهیم فرزانه گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ،در نظر دارد برای تکمیل کادر خود ،از میان مشمولان خدمت مقدس سربازی از طریق برگزاری آزمون تعداد ۴ نفر از افراد واجد شرایط امریه را جهت خدمت در شهرستان های بویراحمد،کهگیلویه ، باشت و دنا جذب نماید.

فرزانه تاریخ مراجعه متقاضیان را ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: با عنایت به فراهم شدن امکان جذب فارغ التحصیلان مشمول خدمت سربازی (امریه)،متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق مراجعه حضوری به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان واقع در خیابان مطهری، نسبت به ثبت درخواست خود تا تاریخ ۲۲ اریبهشت ماه سال جاری  اقدام کنند.

این مقام مسئول  در ارتباط با شرایط درخواست امریه بنیاد مسکن تصریح کرد: بومی بودن در شهرستان های مورد نطر ،دارای مدرک کارشناسی و بالاتر در رشته های عمران و معماری (۳)نفر و حسابداری یک نفر مهمترین شرایط برای متقاضیان است ضمن اینکه فارغ التحصیلان دانشگاههای دولتی در اولویت قرار دارند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=1110

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: