فصلی نو ،مدیر کل نوسازی مدارس در حاشیه بازدید از پروژه های در دست اجرای شهرستان بویراحمد گفت: به حول قوه الهی در ایام فرخنده و میمون دهه پرفروغ فجر ، ۱۵ مدرسه در قالب ۶۱ کلاس درس با زیر بنای۶۳۹۳ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد

به گزارش فصلی نو ،به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد : در ایام الله دهه مبارک فجر ، ۱۵ فضای آموزش در قالب ۶۱ کلاس درس و یک سالن ورزشی در استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

مدیر کل نوسازی مدارس در حاشیه بازدید از پروژه های در دست اجرای شهرستان بویراحمد گفت: به حول قوه الهی در ایام فرخنده و میمون دهه پرفروغ فجر ۱۳۹۹ ۱۵ مدرسه در قالب ۶۱ کلاس درس با زیر بنای۶۳۹۳ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد .

پیروز کرمی افزود : یک سالن ورزشی چند منظوره دانش آموزی  با زیر بنای ۶۱۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان در این ایام خجسته مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

کرمی گفت : اعتبار۱۳ تا از پروژه های فوق الذکر از محل اعتبارات خیری و مشارکتی ملی  بوده و مابقی از محل اعبارات استانی تکمیل و احداث شده اند.