چو عضوی به‌درد آورَد روزگار دگر عضوها را نماند قرار را میتوان در شهرستان دنا مشاهده کرد. جوانان امدادگر، گروههای مختلف جهادی در تمام حوزه های خدماتی، طلاب جهادگر غیر بومی، بسیجیان، شهرداریها، نهادهای خیریه، بنیاد مسکن، دستگاههای خدمات رسان، ادارات دولتی و سازمانهای خصولتی

فصلی نو-سید رحمان وفانژاد

ساکنین شهر زیبای سی سخت سالها زحمت کشیدند تا بتوانند در خانه ای ساکن شوند و بعضا پس انداز دو دهه زحمت آنها منتهی به ساخت سرپناهی یرای زندگیشان شد که زلزله بیست و نهم بهمن امسال سالها زحمتشان را در آوار خانه هایشان دفن نمود. مادران و پدرانی که می دانند دیگر خانه ای ندارند ولی دل کندن از یادگار سالها عرق ریختن بشدت سخت است تا جاییکه اشک آنها بغض هر بیننده ای را می شکند ولی در برابر قضا و قدر چه توان گفت؟ تداعی صحنه هایی از شعر بنی‌آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند .

چو عضوی به‌درد آورَد روزگار دگر عضوها را نماند قرار را میتوان در شهرستان دنا مشاهده کرد. جوانان امدادگر، گروههای مختلف جهادی در تمام حوزه های خدماتی، طلاب جهادگر غیر بومی، بسیجیان، شهرداریها، نهادهای خیریه، بنیاد مسکن، دستگاههای خدمات رسان، ادارات دولتی و سازمانهای خصولتی، فرماندار ، دادستانی، نیروی انتظامی، دادگستری، سپاه پاسداران نماینده ولی فقیه، معاونین استاندار، استاندار، وزراء و مقامات کشوری و مهمتر از همه مردم خوب و میهمان نواز سی سخت در بدترین شرایط بازهم حامیان خود را از یاد نبردند و حتی به صرف چای، میزبانی خود را از یاد نبردند. صحنه های غم انگیز و تاسف باری در این زلزله وجود دارد که لازم است از تداومش جلوگیری شود و سعی کنیم موجب آلام مردم زلزله زده دنا باشیم و برای تسویه حسابهای سیاسی هنوز زمان فرا نرسیده است. تا انتخابات ۱۴۰۰ قریب به چهار ماه زمان داریم و امروز نباید تریبونها و ائتلافهای مخالفین دولت براحتی به بهانه کار فرهنگی سراغ مردم غمگین شهرستان بروند و با ایجاد جو روانی حاضر شوند خدمات چند روز اخیر دولت که بخشی از حاکمیت محسوب می شود را نادیده بگیرند. یقینا در انجام خدماتکاستی هایی بوده که روز بروز مرتفع می گردد و با اتمام عملیات اسکان اضطراری باید بازسازی را بدون هر گونه سیاسی کاری شروع نماییم. امروز که استاندار، معاونین، کلیه عوامل مجموعه مدیریت بحران وابسته به دولت با حمایت تمام قد سپاه پاسداران، بسیج مردمی، نیروی انتظامی و نظامی برای خدمتی بی منت پای کار هستند، تفرقه و تخریب دولت آب به آسیاب دشمن ریختن نیست؟ صحنه های زیبای همت نوجوانان و جوانان با هر نوع نگرش سیاسی را در این زلزله مخدوش نکنید و برای انتخابات آتی صبور باشید.

سید رحمان وفانژاد