در این روز سرنوشت ساز و تاریخی مردم آگاه، بیدار و آزادی خواه ایران اسلامی همگام با آزادگان جهان فریاد نفرین بر آپارتاید صهیونیستی و حامی بزرگش ایالات متحده سر خواهند داد و خوی ددمنشی و وحشی گری ظالمان و سفاکان را عالم گیر خواهند کرد.

فصلی نو ، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان و علی محمد احمدی  استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیام مشترکی از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش فصلی نو ، در پیام مشترک آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی و علی محمد احمدی آمده است:

روز جهانی قدس در حقیقت نشان از نگاه بلند، ژرف اندیشی و آینده نگری امام راحل در راستای حمایت از حریم و حفظ ارزشها در همه مرزهای اسلامی است. این روز را باید روز میراث ماندگار سیاستمدار فقیهی دانست که پیام حقیقت، آزاداندیشی، حق طلبی و مقابله با خوی استکباری ابرقدرتها را به جهان مخابره می‌کند.

در این روز سرنوشت ساز و تاریخی مردم آگاه، بیدار و آزادی خواه ایران اسلامی همگام با آزادگان جهان فریاد نفرین بر آپارتاید صهیونیستی و حامی بزرگش ایالات متحده سر خواهند داد و خوی ددمنشی و وحشی گری ظالمان و سفاکان را عالم گیر خواهند کرد.

در این پیام یادآوری شده است: این روز تصویر شفاف و روشن دفاع از آرمان‌های فلسطین و مقابله با زیاده خواهی و خوی ظالمانه و ستمگری شیطان صفتانی است که در حال فتنه گری و بر هم زدن نظم منطقه هستند. یقیناً امسال مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همگام و همصدا با ملت رشید ایران اسلامی فریاد سرخواهند داد و تحرکات و شیطان صفتی‌های رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست را محکوم خواهند کرد. اقدام تاریخی و سرنوشت ساز حضرت امام خمینی (ره) در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اقدامی راهبردی است که بدون شک در بیداری و آگاهی امت اسلامی و ایجاد انسجام و اتحاد تأثیری دوچندان خواهد داشت.
در ادامه پیام تاکید شده است: یقیناً امت بیدار و آگاه اسلامی در این روز، طرح جدید آمریکایی-اسراییلی با مشارکت برخی کشورهای مرتجع منطقه، با عنوان «معامله قرن» یا توافق نهایی را که تضمین کننده امنیت همه جانبه و آسایش رژیم غاصب صهیونیستی و به انزوا بردن بیشتر مردم مظلوم فلسطین است را محکوم کرده و تنها راه حل این مناقشه عظیم قرن را آزادسازی همه سرزمین‌های اشغالی و سپردن سرنوشت مردم فلسطین به دست خودشان اعلام خواهند کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پایان از مردم غیور و انقلابی استان کهگیلویه وبویراحمد برای حضور پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام انزجار از غاصبان صهیونیست، دعوت کرده اند تا برگ زرین دیگری بر افتخارات این استان افزوده شود.