فصلی نو ،فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف محموله میایاردری در محور گچساران – شیراز و کشف محموله قاچاق دام در محور باشت به گچساران خبر داد

به گزارش فصلی نو ،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ کیقباد مصطفایی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق دام زنده در محور مواصلاتی باشت – گچساران، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران طی یک عملیات حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در محور باشت به گچساران به ۶ دستگاه خودروی وانت و کامیون باری مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.

مصطفایی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها ۹۰۵ رأس دام قاچاق که فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: خودروها به پارکینگ منتقل و ۶ متهم در این رابطه دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در ادامه از کشف کالاهای قاچاق به ارزش۲میلیارد ودویست میلیون ریال از۶ دستگاه خودرو در محور شیراز به گچساران توسط پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر خبر داد.

سرهنگکیقباد مصطفایی اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پاسگاه امامزاده جعفر شهرستان گچساران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور شیراز به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند و مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۶ دستگاه خودرو شامل ۳دستگاه وانت پراید،۱دستگاه وانت نیسان، ۱دستگاه سواری پرایدو۱دستگاه خودرو۴۰۵ مشکوک شده و آن را متوقف نمودند.

سرهنگ مصطفایی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها ۴دستگاه یخچال فریزر دو قلو،۱دستگاه ماشین لباسشویی اتوماتیک،۵دستگاه ماشین ظرفشویی شویی ،۷۲۰عدد انواع نوشیدنی خارجی و… قاچاق به ارزش بیش از ۲میلیاردودویست میلیون ریال فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: دراین زمینه ۶ نفرقاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ انتقال یافت.

درپایان این مقام انتظامی بابیان اینکه قاچاق ازتهدیدهای مهم تولید و اشتغال ملی است تصریح کرد:نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می کند.