فصلی نو ، بمناسبت روز پرستار ، طی یک اقدام جالب مدیران ستادی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از پرستاران این بیمارستان تجلیل کردند .

به گزارش فصلی نو، به نقل از  روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در خجسته سالروز میلاد حضرت زینب(س) و به منظور پاسداشت روز پرستار مدیران ستادی این بیمارستان از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید و با اهدای شاخه گل، فرا رسیدن روز پرستار را به سپید پوشان عرصه بهداشت و درمان تبریک گفتند.

مدیر بیمارستان شهید بهشتی به قداست و اهمیت کار پرستاران اشاره کرد و گفت: پرستاری یکی از مشاغل سخت و طاقت فرساست که اجر و پاداش آن را تنها خداوند می دهد

مرعشی افزود: پرستاران به عنوان پیشگامان عرصه سلامت وظیفه حساسی بر عهده دارند.|

وی با اشاره به اینکه پرستاری از جمله مشاغلی است که شب و روز نمی شناسد و تحمل سختی های این کار برای بسیاری ناممکن است، پرستاران را افرادی صبور، انسان دوست و با عاطفه دانست که از لحظه لحظه زندگی خود برای خدمت رسانی به مردم استفاده می کنند.

مدیر مالی بیمارستان در حاشیه این بازدید گفت : امیدواریم که با تحقق برنامه های پیش بینی شده برای پرستاران مشکلات این قشر زحمتکش و سخت کوش برطرف شود.و بتوانم با پرداخت بخشی از مطالبات آنان تا حدودی مشکلات مالی آنان برطرف نمایم .

در ادامه این بازدید که دو ساعت بطول انجامید مدیران خدمات پرستاری ،مالی ،خدمات ،مدیر منابع انسانی، سوپروایزرهای بالینی کنترل عفونت با اهدا لوح تقدیر و گل از کادر سخت کوش و پرتلاش بیمارستان تجلیل کردند .