سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با تاکید بر ورود ادبیات زیباسازی به شهر یاسوج در دوره اخیر شهرداری، گفت: تاکنون چندین حجم و المان کوچک توسط نیروهای سا

فصلی نو،طی یک ماه گذشته با اقدامات شبانه روزی در حوزه سازمان سیما منظر و فضای سبز شهر یاسوج، شاهد تحولات خوبی در این در حوزه هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یاسوج در خصوص فعالیت های اخیر این سازمان بیان داشت: اصلاح چمن پارک ها، بلوارهای اصلی و فرعی شهر در روزهای گذشته به نحو مطلوبی صورت گرفته است.

ناصر داور گفت: برای مقابله با آفات درختان کار سمپاشی درختان و درختچه های شهر نیز توسط چند اکیپ آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی ضمن تقدیر از همراهی مردم بیان داشت: از شهروندان عزیز خواهشمندیم با توجه به سمپاشی درختان مراقب کودکان خود باشند تا به درختان تازه سمپاشی شده دست نزنند.

داور همچنین از آغاز گلکاری تابستانه در شهر یاسوج خبر داد و گفت: بیش از ۲۰۰ هزار بوته گل آهار، جعفری و همیشه بهار در پارک ها، میادین و بلوارهای سطح شهر یاسوج در حال کشت است که بزودی گلهای این بوته ها تقدیم شهروندان خواهند شد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با تاکید بر ورود ادبیات زیباسازی به شهر یاسوج در دوره اخیر شهرداری، گفت: تاکنون چندین حجم و المان کوچک توسط نیروهای سازمان ساخته شده و تعدادی از آنها در پارک ها و میادین شهری نصب شده است که پیش از این دوره چنین اقداماتی سابقه نداشت.

وی ابراز داشت: تعمیر و راه اندازی فواره های شهری از دیگر اقدامات مدت اخیر است.

داور در پایان ضمن تقدیر از همکاری شهروندان در حفظ و نگهداری فضای سبز بیان کرد: به دستور ستاد مقابله با کرونا پارک ها و سرویس های بهداشتی همچنان تعطیل هستند و از شهروندان تقاضا داریم در حفظ نگهداری گل ها و چمن های شهر بیش از گذشته ما را یاری کنند تا شهری زیبا و شایسته داشته باشیم.