تخصیص ۲۳۰ میلیارد ریال برای توسعه شهرستان دنا 

فصلی نو، فرماندار شهرستان دنا از اختصاص ۲۳۰ میلیارد ریال برای عمران و آبادی این شهرستان خبر داد و گفت: این میزان اعتبار در سرفصل‌های مختلف زیرساختی باید هزینه شود.

به گزارش فصلی نو، علیار علیپور اظهار داشت: ۲۲۸ میلیارد ریال اعتبار از محل‌های مختلف برای توسعه عمران و آبادی شهرستان دنا برای احداث زیرساخت‌های مختلف از جمله راهسازی، کشاورزی، توسعه شبکه آب شرب، نوسازی مدارس، عمران روستایی و شهری و …در سال ۹۸ اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار اختصاص یافته در ۲۴ فصل و برای بیش از ۱۱۰ پروژه عمرانی پیش بینی شده است، عنوان کرد: این میزان اعتبار برای توسعه بخش‌های خدمات شهری و روستایی، راه و توسعه حمل و نقل، کشاورزی و منابع طبیعی، گردشگری، آب، دین و فرهنگ، نوسازی مدارس، بهسازی کالبد روستایی توزیع شده است.

علیپور خواستار تسریع در روند عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی توسط دستگاه‌های اجرایی شد و ابراز کرد: ضروری است تکمیل و اتمام پروژه‌ها به عنوان مهمترین اولویت در دستور کار مدیران قرار بگیرد زیرا در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.

فرماندار شهرستان دنا ادامه داد: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی با تدبیر و برنامه ریزی مناسب ضمن جذب به موقع اعتبارات، برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام همت کنند.

علیپور با تاکید بر اینکه از هم اکنون باید به این فکر باشیم که در پایان سال مالی نباید ریالی از اعتبارت شهرستان برگشت داده شود، خاطرنشان کرد: با تمام توان در راستای اصل خدمتگزاری به مردم با وحدت و همدلی گام برداریم.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=9691

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: