وی با بیان اینکه میزان کل تردد در روز ١۴ خرداد ۱۴۳هزار و ۱۲۴ دستگاه خودرو بوده، اظهارکرد: متوسط تردد ساعتی ٢٢۶ خودرو در ساعت بوده که بیشترین تردد در محور “یاسوج – اصفهان

فصلی نو ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد از تردد ۲۳۷ هزار ۵۷ خودرو در محور” یاسوج_ اصفهان” خبرداد.

محمد حسین نصیری راد در گفت و گو با فصلی نو ، افزود: برای تعطیلات از ۱۴ تا ۱۸ خرداد ۹۸ تعداد۲۲اکیپ گشت راهداری و ۵ اکیپ کنترل نامحسوس با ۵۴ نفر نیروی راهدار برای خدمت رسانی به هموطنانی که استان ما را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده در نظر گرفته ایم. 

 وی با بیان اینکه میزان کل تردد در روز ١۴ خرداد ۱۴۳هزار و ۱۲۴ دستگاه خودرو بوده، اظهارکرد: متوسط تردد ساعتی ٢٢۶ خودرو در ساعت بوده که بیشترین تردد در محور “یاسوج – اصفهان”( میزان تردد محور رفت و برگشت مجموعا ٢٣٧۵٧) بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کمترین تردد در محور “دهدشت – بهبهان” ( با مجموع تردد رفت و برگشت ۴١۶٣)نصیری راد تصریح کرد: کل تردد در روز ١۵ خرداد تا ساعت ١٨و ۳۰ دقیقه ١٠٨ هزار و  ۱۷۱ دستگاه خودرو بوده که بطور متوسط تردد ساعتی ٢١۶ خودرو در ساعت بوده است.

وی اضافه کرد: بیشترین محور” یاسوج – اصفهان”( میزان تردد محور رفت  و برگشت ۱۶ هزار و ۴۱۵ دستگاه خودرو) و کمترین تردد محور “پاتاوه – دهدشت” با میزان تردد محور رفت و برگشت ٢٩٢٨ خودرو) بوده است.