تضعیف ارکان نظام، خیانت نابخشودنی است

رئیس انجمن صنفی پیمانکاران با اشاره به بافت زندگی عشیره ای خاطر نشان کرد: ساختار سیاسی و اجتماعی استان اقتضائات خاص خود را دارد که حضرت آیت الله ملک حسینی در چنین ساختاری با تدبیر منحصر بفرد

فصلی نو ،مدیر عامل نمایشگاههای دائمی و ریاست انجمن صنفی پیمانکاران گفت: تضعیف ارکان نظام ، هجمه به اساس نظام است که امام راحل حفظ آن را از اوجب واجبات برشمرد.

مهندس بابک درست با اشاره به تحرکات محسوس و نامحسوس علیه نماینده محترم ولی فقیه افزود:حضرت آیت الله ملک حسینی یادگار ستون فقه و فقاهت در جنوب کشور است که ولی فقیه زمان از باب نقش برجسته در مبارزات تاریخی و خصایص ممتاز انسانی،آن فقید سعید را با صفا و معنوی خوانده است.

وی تصریح کرد: الگو گیری از صفات برجسته چنین شخصیتی که با مردم مداری موجب انسجام و وحدت در یاری رساندن به نظام اسلامی در بزنگاه‌های حساس بوده است، ستودنی و موجب گردیده که همواره در کانون توجه مردم شریف استان باشد.

رئیس انجمن صنفی پیمانکاران با اشاره به بافت زندگی عشیره ای خاطر نشان کرد: ساختار سیاسی و اجتماعی استان اقتضائات خاص خود را دارد که حضرت آیت الله ملک حسینی در چنین ساختاری با تدبیر منحصر بفرد، چون چراغی فراروی مردم دردمند بوده است.

درست ضمن اعلام حمایت قاطع انجمن صنفی پیمانکاران و نمایشگاههای دائمی استان از یادگار ستون فقه و فقاهت در جنوب کشور افزود: مشی مردم مدارانه نماینده محترم ولی فقیه با حفظ اصول قانونی موجب استحکام پایه های نظام و تقویت اعتماد روز افزون مردم گردیده و از اینرو هر آنچه که موجب خدشه به این اصل شود محکوم و مطرود است.

به گزارش فصلی نو ،مدیر عامل نمایشگاههای استان با اشاره به آموزه های دینی و مبانی انقلابی، تضعیف جایگاه نماینده ولی فقیه را به مثابه تضعیف اصل ولایت فقیه دانست و تحرکات منفی علیه مفاخر و سرمایه های اجتماعی را خیانت نابخشودنی دانست.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=9606

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: