فصلی نو،شنیده ها حاکی از آنست که نارضایتی از عملکرد مدیر کل امور بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد به شدت در حال افزایش است و احتمال تغییر مدیر فعلی امور بانوان بسیار زیاد است. به گزارش فصلی نو،تعدادی از بانوان اصلاح طلب در تماس با تحریریه فصلی نو،با بیان این مطلب  خبر از جدایی فریبا […]

فصلی نو،شنیده ها حاکی از آنست که نارضایتی از عملکرد مدیر کل امور بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد به شدت در حال افزایش است و احتمال تغییر مدیر فعلی امور بانوان بسیار زیاد است.

به گزارش فصلی نو،تعدادی از بانوان اصلاح طلب در تماس با تحریریه فصلی نو،با بیان این مطلب  خبر از جدایی فریبا رحمانپور از مجموعه مدیریتی امور بانوان استان دادند.

از قرار معلوم پس از انتخابات ریاست جمهوری تعدادی از بانوان اصلاح طلب و فعال اجتماعی، فشار زیادی به مجموعه مدیریتی استان برای برکناری فریبا رحمانپور آورده اند .

از جمله دلایلی که منتقدین بانوی  مدیر کل امور بانوان استان به وی وارد دانسته اند می توان به ناتوانی در اداره امور مربوطه،ضعف اجرایی،خودرایی و خود محوری ،تکبر،عدم توجه به بانوان به خصوص بانوان اصلاح طلب …..اشاره کرد.

این عده معتقد هستند که مدیر فعلی بانوان استان فاقد هیچ یک از پارامترهای مربوط به یک مدیر قوی است و تنها عملکرد ایشان حضور در مراسمات و گرفتن عکس است.

گزینه های  زیادی برای جانشینی رحمانپور  در نظر گرفته شده است اما می توان به یکی از مدیران بانوی برکنار شده استان در زمان دکنر روحانی،یکی از مدیران پیشین بانوان استان سه تن از نامزدهای شورای شهر ،شهر های یاسوج و گچساران ،۲ تن از مدیران تاد دکتر روحانی در استان اشاره کرد.

هر چند استاندار کهگیلویه و بویراحمد هیچ واکنشی نسبت به این تغییر و تحولات نشان نداده است اما منتقدین رحمانپور اظهار امیدواری کرده اند در آینده ای نزدیک شاهد تغییراتی خواهیم بود.