تفاهم نامه ساخت مدرسه طرح آجر به آجر در کهگیلویه و بویر احمد

فصلی نو ، طی تفاهم‌نامه‌ای یک باب مدرسه سه کلاسه از محل کمک های طرح آجر به آجر و مشارکت خانواده زنده یاد« فاطمه محمدخان» احداث می شود.

به گزارش فصل جنوب به نقل از  روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد، تفاهم نامه ساخت مدرسه سه کلاسه روستای خمینی‌آباد بخش سپیدار شهرستان بویراحمد در راستای پویش “من مادرم، بچه های ایران فرزند من” با حضور قورچی بیگی مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان، کرمی مدیرکل نوسازی مدارس و بنام مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان  در سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور به امضا رسید.

مدیر کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این فضای آموزشی در طرح ملی آجر به آجر با پویش محرم جهت احداث معرفی شده بود که بخشی از هزینه ساخت توسط مردم خیراندیش تامین شد و با راه اندازی پویش من مادرم، بچه های ایران فرزند من به همت فرزندان زنده یاد خانم فاطمه محمد خان مابقی مبلغ به نیابت از مادر مرحومشان تامین شد.

پیروز کرمی گفت :این مدرسه در زمینی به مساحت  ۱۰۰۰ متر مربع  و با زیر بنای ساختمان آموزشی  ۱۵۱ متر مربع  با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیون تومان  که سهم خیر گرانقدر۳۰۰  میلیون تومان می باشد به نام زنده یاد “فاطمه محمد خان” احداث و نامگذاری خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13427

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: