تفاهم نامه همکاری وزارت کشور و دانشگاه یاسوج امضا شد

download

فصلی نو،رئیس دانشگاه یاسوج از انعقاد تفاهمنامه همکاری وزارت کشور با دانشگاه یاسوج خبر داد.

به گزارش فصلی نو، روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمودرضا رحیمی گفت: با توجه به نقش موثر دانشگاهها در طراحی، اصلاح و ارتقا سیاستهای اجرایی و به منظور فراهم آوردن زمینه مساعد برای تعامل سازنده بین مراکز علمی و دستگاههای اجرایی تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه یاسوج و مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور به امضا رسید.

دکتر رحیمی به محورهای این تفاهمنامه اشاره کرد و بیان داشت: تربیت نیروی متخصص در قالب برگزاری دوره های تحصیلات تکمیلی، برگزاری همایش‌های علمی، دوره‌های آموزشی، کارگاههای دانش افزایی و نشست های تخصصی مشترک در خصوص مسایل و چالش های پیش روی جامعه به منظور شناخت آسیبها و راهکارها در عرصه های داخلی و بین المللی از محورهای این تفاهمنامه است.

وی با بیان اینکه تفاهمنامه زمینه همکاری در خصوص انجام تحقیقات، تالیف کتب و انتشار نشریات در حوزه های مختلف را فراهم می کند، تصریح کرد: همکاری و حمایت از طرح‌های پژوهشی مرتبط با حوزه‌های ماموریتی وزارت کشور، ارایه مشاوره علمی و پژوهشی از طریق اعضای هیئت علمی دانشگاه و نیاز سنجی و طراحی دوره های آموزش مجازی و تهیه و تدوین محتوای الکترونیکی و چندرسانه ای از مهمترین مفاد این تفاهمنامه است.

رئیس دانشگاه یاسوج به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است اشاره کرد و اظهار داشت: در این تفاهمنامه همکاری مشترک جهت تولید برنامه های کاربردی و راهبردی در راستای اقتصاد مقاومتی مورد تاکید و توافق قرار گرفته است.

دکتر رحیمی با بیان اینکه مدت زمان این تفاهمنامه سه سال است و در صورت توافق قابل تمدید است اذعان داشت: نظارت بر اجرای این تفاهمنامه توسط کمیته‌ای مشترک از نمایندگان تام الاختیار هر دو طرف انجام می شود.

دکتر محمودرضا رحیمی رئیس دانشگاه یاسوج و دکتر اصغر افتخاری رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزشی وزارت کشور این تفاهمنامه را امضا کردند.

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=1239

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: