تمام تعاونی های استان باید پروانه فعالیت بگیرند/ صدور این پروانه به مدت محدود رایگان است

رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه متاسفانه در استان استقبال تعاونگران علی رغم رایگان بودن صدور پروانه در کهگیلویه و بویراحمد همچنان ضعیف است، بیان کرد: ما تعاونی های خوبی در سطح استان داریم که با......

 فصلی نو ، رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای ساماندهی و شناسایی تعاونی ها اتاق تعاون ایران طرح عظیمی را در قالب صدور پروانه فعالیت برای تعاونی ها آغاز کرده است.

به گزارش فصلی نو ، امین اله محمدی با اشاره به اینکه ظرفیت عظیم بخش تعاون در استان نیازمند شناسایی و ساماندهی است، تصریح کرد: خوشبختانه صدور گواهی فعالیت برای تعاونی های استان با رایزنی های انجام شده به صورت رایگان انجام می شود و چون فرصت اخذ گواهی رایگان محدود است تعاونی ها باید هرچه سریعتر اقدام نمایند.

وی افزود: پروانه فعالیت یک طرح ملی اتاق تعاون ایران برای شناسایی و حمایت از تعاونی هاست و اخذ این پروانه مزایای فراوان و کارکردهای مهمی برای تعاونگران دارد که اتاق ایران و اتاق استان نیز در پی رایزنی برای افزایش این کارکردها هستند.

رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه متاسفانه در استان استقبال تعاونگران علی رغم رایگان بودن صدور پروانه در کهگیلویه و بویراحمد همچنان ضعیف است، بیان کرد: ما تعاونی های خوبی در سطح استان داریم که با صدور پروانه فعالیت می توانیم آنها را شناسایی کنیم و در اقدامات حمایتی، آموزشی و غیره زیر چتر پوشش خدمات اتاق تعاون استان در بیاوریم.

وی ثبت نام در طرح صدور پروانه فعالیت را نیازمند مراجعه به سایت digfa-icc.ir که توسط اتاق تعاون ایران طراحی شده است، دانست و خاطرنشان کرد: تعاونگران مرکز استان می توانند به اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد مراجعه نمایند یا با شماره ۰۷۴۳۳۲۲۰۱۲۵ تماس حاصل نمایند.

محمدی اضافه کرد: تعاونگران شهرستان های استان نیز می توانند یا با سامانه مذکور یا به کارشناسان ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه نمایند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=8945

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تصویر روز: