تنها مرکز استانی که پمپ بنزین ندارد/پمپ بنزین نجف‌آباد، بنسنجان و بلهزار چه ربطی به یاسوج دارد

فصلی نو،یاسوج تنها مرکز استانی در ایران و شاید تنها شهری در میان چند ده صد شهر کوچک و بزرگ است که در دل خود پمپ بنزین ندارد.

به گزارش فصلی نو، باید بپذیریم که استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از عجیب‌ترین استان‌های ایران است.

استانی که همه چیز از کوه و جنگل و آب و نفت و گاز و گیاه دارویی و کوه دنا و صدها و بلکه هزاران موهبت و نعمت الهی را دارد اما هنوز محروم است و محرومیت آن تاریخی و مضاعف است.

استانی که مدیریت‌های عجیب و غریب در آن موجب بروز و ظهور چنین عجایبی شده و تا هنگامی که این نوع و نحوه مدیریت‌ها برچیده نشود باید شاهد محرومیت‌های تاریخی در آن بود.

با پیروزی انقلاب و همت جهادی که نظام جمهوری اسلامی برای توسعه استان‌های محروم داشت خدمات خوبی به این استان سرازیر شد اما اگر مدیریت‌ها در طول همه سال‌های اخیر به شایستگی اقدام می‌کردند اکنون استان وضعیت کنونی را نداشت که اقدامات عجیب و غریب را در آن شاهد باشیم.

در استانی که به دلیل عمق محرومیت‌ها و البته به دلیل اقدامات نادرست مسؤولان هر روزه شاهد بروز مشکلاتی از جنس بحران و فاجعه در آن هستیم که آخری مربوط به فاجعه ملی سوختن جنگل‌های بلوط است.

فاجعه‌ای که به دلیل اقدامات نادرست و بعضا غیر قانونی در واگذاری‌ها عده‌ای به خود جرأت می‌دهند که جنگل را برای تصرف‌ها و دست‌درازی‌ها زنده زنده در آتش بسوزانند.

اما از این حاشیه‌ها که بگذریم به متن خواهیم رسید و موضوعی عجیب را بررسی می‌کنیم موضوعی که جز عجایب روزگار است.

مرکز استانی که نام پایتخت طبیعت را به همراه دارد از نبود پمپ بنزین در درون شهر رنج می‌برد و مردم باید برای سوخت‌گیری به یکی از جایگاه‌های منطقه بنسنجان، بلهزار و نجف‌آباد مراجعه کنند.

هر چند ممکن است که عده‌ای پس از این گزارش برآشفته شوند که چند پمپ بنزین به مردم در مرکز استان خدمات می‌دهد؛ اما آقایان مسؤول شما بگویید که بلهزار و بنسنجان و نجف‌آباد و دشت‌روم چه ربطی به مرکز شهر یاسوج دارد.

این در حالی است که نام شهر یاسوج را شهر گردشگری هم گذاشته‌ایم و باید هر ساله پذیرای تعداد زیادی گردشگر باشیم در حالی که شهرمان پمپ بنزین ندارد.!!

این وجیزه را در حالی تنظیم کردیم که در هنگام حضور در یکی از ادارات با سؤال شهروندی روبه‌رو شدیم که آقای خبرنگار؛ چرا بی‌خود نام خود را خبرنگار گذاشته‌ای در حالی که شهر یاسوج پمپ بنزین ندارد چرا مطلبی را منتشر نمی‌کنی و به فکر مردم شهرت نیستی!

حال باید از مسؤولان شهرمان پرسید چرا باید پمپ بنزین قدیمی شهر یاسوج همچنان بعد از چند سال راکد بوده و تبدیل به پارکینگ و سایه‌بانی برای خودروها باشد و شما همه روزه از توسعه شهر یاسوج سخن بگویید؟.

منتظر پاسخ مسؤولان به خصوص شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی استان و سایر مسؤولان مربوطه هستیم.فارس

13960403001809 Test PhotoJ

13960403001797 Test PhotoJ

13960403001791 Test PhotoJ

13960403001789 Test PhotoJ

13960403001787 Test PhotoJ

تصاویری از تنها پمپ بنزین شهر یاسوج که سال‌های سال تعطیل است.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=4092

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: