توضیحات معاون هلال احمر در خصوص دلیل مرگ دو جوان در رودخانه چیتاب

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این زمینه گفت: غرق شدگی 2 جوان در آب‌های چیتاب سد جوزار ظهر امروز 29 ساعت 12:29 دقیقه به اورژانس 115 گزارش شد.

فصلی نو ، معاون امداد جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با تشریح جزئیات غرق شدن ۲ جوان در آب‌های چیتاب بویراحمد گفت: قایق دست ساز این ۲ نفر را به کام مرگ کشاند.

یه گزارش فصلی نو ،مسعود وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: دو جوان با سن ۳۰ تا ۴۰ سال ظهر امروز با قایق بلم دست ساز قصد تفریح در آب‌های چیتاب از توابع شهرستان بویراحمد را داشتند که دچار غرق شدگی شده و جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه قایق این دو جوان در عمق ۱۴ متری واژگون شد، عنوان کرد: به دلیل عمق زیاد توسط تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان از عمق ۱۴متری بیرون کشیده شدند.

معاون امداد جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد توصیه کرد: انتظار می‌رود همشهریان بدون حاصل شدن اطمینان و داشتن راهنما اقدام به کاووش و تجسس نکنند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این زمینه گفت: غرق شدگی ۲ جوان در آب‌های چیتاب سد جوزار ظهر امروز ۲۹ ساعت ۱۲:۲۹ دقیقه به اورژانس ۱۱۵ گزارش شد.

جلال‌ پوران فرد افزود: با اعلام این خبر در کمترین زمان ممکن دو دستگاه آمبولانس از پایگاه ۱۱۵ جاده‌ای پاتاوه و دشت بازار به منطقه حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه در همان دقایق ابتدایی به اورژانس سه نفر غرق شدگی اعلام شد، ادامه داد: بنا به اطلاعات کسب شده یک نفر به دلیل مهارت شنا جان خود را نجات داد ولی دو نفر دیگر غرق شدند.

پوران‌فر تصریح کرد: با تلاش نیروهای امدادی و غواصان دو نفر غرق شده بعد از ساعت‌ها از آب بیرون آورده شدند ولی تلاش پرسنل اورژانس برای احیای این غرق شدگان بی نتیجه ماند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=7992

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: