جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خودروها پشت آرامستان‌های کهگیلویه و بویراحمد/نشست‌های انتخاباتی-کرونایی در گچساران

فصلی نو، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاری به اصولگرا و اصلاح طلب نداریم رفت و آمدهای انتخاباتی شبانه با جان مردم بازی می‌کند.

به گزارش فصلی نو ، حسین کلانتری در نشست ستاد کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بیمارستان ها در حال پر شدن است به اندازه ۱۰۰ نفر باید فضاسازی شود وضعیت یاسوج و دهدشت دشوار شده هر چند ۸۰ درصد مردم رعایت می کنند با رعایت قانون باید با آن ۲۰ درصد متخلف برخورد کرد.

وی در خصوص ابتلای بیش از حد به ویروس در استان به دلیل دور همی‌ها گفت: کل اعضای خانواده یک خانواده در بیمارستان جلیل بستری هستند معلوم است که ماسک و فاصله در نشست های خانوادگی رعایت نمی شود و همین است که موجب می شود اعضای یک خانواده در بیمارستان بستری شوند.

وی گفت: برای مراسم ها اگر قرار است کسی دفن شود حداکثر با تعداد ۱۰ تا ۲۰ نفر دفن شود با خودروهایی که به آرامستانها می آیند برخورد قانونی و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شوند.

استاندار با انتقاد شدید از دور همی‌های انتخاباتی در گچساران گفت: کاری به اصولگرا و اصلاح طلب نداریم رفت و آمدهای شبانه با جان مردم بازی می‌کنند.

کلانتری خواستار اجرای طرح محله محور شد و اظهار کرد که از بهزیستی رضایت نداریم چون نظارت و کنترلی نیست

استاندار گفت: برای دریافت مالیات ها در استان نامه می زنیم قرارگاه عملیاتی را به ریاست جمالی معاون سیاسی راه انداخته‌ایم هر دستگاه و نهادی دستورات را اجرا نکند برابر با تصمیمات این قرارگاه برخورد می‌شود هر چند به دنبال برخورد نیستیم بلکه به اجرا می‌اندیشیم.

وی خاطرنشان کرد: همه باید رعایت کنند تا این زنجیره قطع شود در بویراحمد و کهگیلویه اگر تلاش نکنیم روزهای بسیار بسیار تلخی در انتظار است.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=12934

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: